simen_gunnar Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei. Hvor får man tak i CRT skjermer nå til dags? Det er jo nesten umulig med tanke på en ny en! Jeg er på utkikk etter en 19'', helst ny/pent brukt. DynaFlat og 120hz @ 800x600 er +++!!! Noen som har en anelse om hvor jeg kan få tak i? Prøvd på "Kjøpes" sider både på finn.no og hardware's bruktmarked... Vil ikke ha svar som; kjøp en lcd skjerm istede:p Jeg skal ha crt og 100 hz=) Noen her evt. som selger? mailen min er [email protected] 1 Lenke til kommentar
SputNikoN Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Prøv deg på JM Data. Ser webshopen deres er nede nå, men kommer nok opp igjen, ellers er det jo bare å ta en telefon dit. http://www.jmdata.as/ Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) jeg kjøpte en brukt Eizo 22 tommer CRT på jmdata, den drar 85Hz på 2048x1536 og 100Hz på 1600x1200 (som jeg bruker nå). De hadde masse andre skjermer også ,men jeg gikk for en skjerm uten de forbaskede horisontale trådene (trinitron etc) for jeg la så lett merke til dem og som med de døde pixlene på en LCD når du først har sett dem så irriterer de vettet av deg. Glasset er da i en kurve pga størrelsen, men det er ikke noe jeg legger merke til. Samsung har vel noen "nye" Syncmaster crt skjermer som hvertfall drar 85Hz på Høy oppløsning disse var på komplett men er borte nå. Endret 5. desember 2007 av PetriZide Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Prøv deg på JM Data. Ser webshopen deres er nede nå, men kommer nok opp igjen, ellers er det jo bare å ta en telefon dit. http://www.jmdata.as/ JM data har dessverre ingen 19'' igjen! Jeg ringte for ca 5 uker siden og de hadde bare et par 21'' jeg kjøpte en brukt Eizo 22 tommer CRT på jmdata, den drar 85Hz på 2048x1536 og 100Hz på 1600x1200 (som jeg bruker nå). De hadde masse andre skjermer også ,men jeg gikk for en skjerm uten de forbaskede horisontale trådene (trinitron etc) for jeg la så lett merke til dem og som med de døde pixlene på en LCD når du først har sett dem så irriterer de vettet av deg. Glasset er da i en kurve pga størrelsen, men det er ikke noe jeg legger merke til. Samsung har vel noen "nye" Syncmaster crt skjermer som hvertfall drar 85Hz på Høy oppløsning disse var på komplett men er borte nå. Ja Eizo eller Samsung hadde vært perfekt, men vet ikke hvor jeg finner det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå