-Tommy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Lurer på om det er noen her inne som har erfaring med thinkgeek.com? Mamma er litt skeptisk til netthandel så må overbevise hun om at det er trygt, slik at jeg får låne kortet Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vet om folk som har handla der uten problemer. Uansett så er det alltid en liten risiko ved å skrive inn kortinfo på internett. Mye rart som kan skje. Jeg handler selv med visa på alle nettbutikker, da jeg egentlig ikke er redd for pengene mine. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ok, så en side på nettet hvor det var mange erfaringer med thinkgeek også, så nå blir det handlings Har to fraktmåter å velge mellom, hva går raskest til norge? DHL Express Intl UPS Express Endret 5. desember 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
reverto Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har handlet mange ganger på thinkgeek. De går det an å forholde seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå