Gå til innhold

Homebrew muligheter - N DS - Lite

kallstrom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
r4, m3 eller Cyclo DS Evolution er gode valg. Jeg har sistnevnte og er veldig fornøyd.

Jeg har og Cyclo DS Evolution sammen med et 1gb minnekort, og dette fungerer finfint! Det beste er muligheten til å legge inn småprogrammer. Morsomt å sitte på IRC med DS-en =D

Lenke til kommentar
Sjekk ut http://www.r4ds.com/r4ds.htm

Denne går for å være veldig bra hvis du ønsker å bruke egne backups av spill i stedet for å drasse med deg alle dine kjøpte spill (du kan ta backup av de og så flytte de til kun ett kort), homebrew og bruke DS'en som mediaspiller.

Ser at det er folk på finn og zett som selger de i norge.

Jeg kjøpe nylig R4. Men har ikke skaffet meg minnekort ennå, tenkte jeg skulle kjøpe et på 4gb, men så leste jeg et sted at R4 ikke støttet mer enn 2gb. Er dette noe sannhet i dette? Eller er det ren bullshit, noe jeg tror det er.

Jeg kjøpte forøvrig R4 fra dealextreme, der får du kjøpt det for under 200 kr inkl. frakt. :)

Endret av omp9
Lenke til kommentar
Jeg kjøpe nylig R4. Men har ikke skaffet meg minnekort ennå, tenkte jeg skulle kjøpe et på 4gb, men så leste jeg et sted at R4 ikke støttet mer enn 2gb. Er dette noe sannhet i dette? Eller er det ren bullshit, noe jeg tror det er.

Jeg kjøpte forøvrig R4 fra dealextreme, der får du kjøpt det for under 200 kr inkl. frakt. :)

Tatt fra wikipedia:

As of November 2007, microSD cards are available in capacities from 64MB to 8GB. Cards at and beyond 4GB are available only in the newer SDHC format developed both by KingMax and by SanDisk.

Antagelig støtter ikke R4 SDHC, noe Cyclo DS Evolution gjør..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...