Abnegation Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skal skrive en novelle hvor jeg skal skrive om en person som opplever at frihet blir til tvang. Noen som kan komme med noe fint å skrive om? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Lekser.....? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hva får deg til å tro at det er lekser når jeg la den under skole og leksehjelp? Endret 5. desember 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tema å skrive om, altså... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Aaah, sånn sett ja Hvordan da mener du? At "ansvar for egen læring" plutselig blir til tvang med tanke på lekser? Det kan jo funke Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Var det jeg mente ja. Ofte slik at det faktisk blir til noe du må gjøre, selv om du fint kunne lært det på en annen måte, som passet deg bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå