Gå til innhold

ps3: hvordan prate med headset på cod4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ingen knapp for å snakke. Det som er litt surt i COD på PS3. Ikke gøy å høre på gnålinga til 13 år gamle feite, britiske gutter.

Haha! Amen til det, og de mic'ene er jo så sensitiv at man hører alt fra smatting, musikk,

skrikerunger (hvorfor spiller de CoD når ungene skriker uannsett!?), til sinte foreldre etc.

Nei, synes Warhawk har et bedre system på akkurat det :)

Lenke til kommentar

eg synes det er veldig greit og slippe og trykke på nokon knapp kvar gang eg vil sei noko, veldig greit og berre kune snakke fritt..

funker vertfall greit på xbl...om en britisk feit unge maser så er det jo berre og kasta han av serveren..

blir veldig walkie talkie aktigt viss ein må trykke på ein knapp kvar gang ein skal sei noko, osso skal du styre i tillegg..!

i warhawk skal du jo trykke inn ene analogen når du skal snakke...det er jo den du styrer med..hallo!!

Lenke til kommentar

Meh, foretrekker fortsatt Warhawks måte å gjøre det på. Kunne selvfølgelig vært en annen knapp, men da slipper man i alle fall det meste av "mainnskjit" praten, som vi sier her

oppe. ;)

Må kanskje se å få joina en klan, så jeg i alle fall kan snakke konstruktivt med folk når

jeg spiller! :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...