Mikr89 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei. Som overskriften sier,så fryser pcen seg og går tilbake til skrivebordet hver gang jeg går inn på en mappe som inneholder xvid/divx filer. Problemet startet første gang etter jeg lastet ned disse filene og følgte denne guiden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=667761 Feil beskjeden som jeg får når pcen fryser er: Explorer.exe har et problem og må lukkes. Noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Vanlig bug, XP leser gjennom .avi filene før det er mulig å spille de av....... Om du er trygg på regedit 1. åpne regedit 2. Gå til HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Delete "Default" verdien som skal være "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" Evt mangler du noen codec. Endret 5. desember 2007 av heisann80 Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Vanlig bug, XP leser gjennom .avi filene før det er mulig å spille de av....... Om du er trygg på regedit 1. åpne regedit 2. Gå til HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Delete "Default" verdien som skal være "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" Evt mangler du noen codec. Mangler nok ingen codec da alt har virket før. Problemet kom først da jeg kopierte ffdshow og flvsplitter til mappen system32 og skrev regsvr32 flvsplitter.ax i komandolinjen.da dette skulle få tversity til og virke på xbox360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå