EirikO Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg kunne tenkt meg å ha en ekstra skjerm til min bærebare pc. Men hva skal jeg velge? Bruker PC-en stort sett til skrive-ting (programmering, internett, word++), lite spill. Den bærebare jeg har nå er noen år og har kun vga-utgang. Men har planer om å kjøpe ny pc til sommeren, sammen med docking-stasjon, så skjermen bør egne seg til dette. Er det da en vga/dvi-skjerm høres ut som en plan? Hva med f.eks. denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322224 ? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Først må du titte bak PC-en din for å se hvilken den støtter, altså vga eller dvi.... dvi er vist av noe høyere kvalitet, så den finnes ikke på gamle/billige PC-er Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Som jeg skrev: Den jeg har nå har kun vga-utgang. Men når jeg etterhvert kjøper ny regner jeg med at den har dvi-utgang.. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kjøp en som har både vga og dvi. Skjermen du linka til, passer til dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå