Tittoffer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hey, Har hatt cod4 i ca en måned nå har spilt mp'en i 3 veker, men har ikke sett så mange norske spillere... Så da tenkte jeg å lage en type liste av spillere... Hadde vert fint viss du kunne skrive hva du kaller deg å hvilken mode du spille mest på... :-D CoD4 Spillere Tittoffer: In Game: Tittoffer Mode: Search and Destroy, Headquarters og Team Death match Shaeldor: In-Game: Bjart3 Mode: Team Deathmatch og Free For All shadow9: In-Game: shadow Mode: Team Deathmatch Neshaug: In Game: Inc_Nes Mode: hardcore Varen: In Game: Varen. Mode: Headquarters og Team Deathmatch Beejay: In game: Qw3rti Mode: Search and destroy og headquarters daniel_984: In Game: [NoClan]Danny mode: hc-mod i Search & Destroy alleibruk: In Game: PerParker Mode: search and Destroy og team death match Cri: In Game: VI.cri74 Mode: Headquarters Phreak^: Kaller meg: Asator|Phreak Mode: sabotage Zeox: in game: zeox Mode: Team Death Match o(O)phus: In game: oophus Mode: litt av alt Fluxen: In game: BjN Mode: Domination og Search and destroy grimsbo: In game: grimsbo Mode: alt Hrisebro Ingame nick: Hrisebro Mode: På TV2-serverene Blade-Bunny In game: blade-bunny Mode: Team Death Match The_Free_Man In game: SuSpEcT Mode: sabotage og domination Qverner In game: Qverner Mode: Team Death Match Endret 7. desember 2007 av Tittoffer Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ingame nick: LordLoss Jeg spiller mest på hardcore search and destroy Lenke til kommentar
Shaeldor Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 In-Game nick: Bjart3 Spiller mest Team Deathmatch og Free For All Lenke til kommentar
shadow9 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 In-Game nick: shadow spiller mest Team Deathmatch Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Inc_Nes Spiller bare hardcore.. www.team-increment.com vi har også egen ventrilo og cod4 server. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er Varen. Jeg spiller stort sett på Headquarters, og litt Team Deathmatch. Men headquarters er nok min favoritt Lenke til kommentar
V0ltninja Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ingame : Qw3rti Spiller mest av Search and destroy | headquarters (norsk/svensk eller dansk servere helst) Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) PerParker mest s&d og td Sux med rifla men er en djævel med spray nd pray og kniv...(radarjam & silencer ftw:) elsker noob weapons som 3x nades og claimores (helst med en smoke granat in tha mix).. hver gang jeg er på topp blir jeg calt nooooob og digger det spiller på alt med under 80 i ping og har over 20 pers Endret 6. desember 2007 av alleibruk Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 [NoClan]Danny Spiller bare hc-mod i S&D. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nick::: VI.cri74 Spiller: Pub = Headquarters for det meste (VI = Victrix Legion som er en Norsk klan med bare norske spillere og vi rekrutterer btw - Vi har egen Ventrilo og Spill-server ) Endret 6. desember 2007 av Cri Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kaller meg: Asator|Phreak Spiller mest sabotage, men prøver å spille litt på alle gametypes. Tar gjerne turen innom en HC server. Noen som vet om en norsk server? Hadde vært kult om gamer.no hadde satt opp et par COD4 servere! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sjekk battle.no TV2 har mange servere oppe. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Nick::: VI.cri74 Spiller: Pub = Headquarters for det meste (VI = Victrix Legion som er en Norsk klan med bare norske spillere og vi rekrutterer btw - Vi har egen Ventrilo og Spill-server ) Kunne tenkt meg å joine klanen men har der nettside... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nick::: VI.cri74 Spiller: Pub = Headquarters for det meste (VI = Victrix Legion som er en Norsk klan med bare norske spillere og vi rekrutterer btw - Vi har egen Ventrilo og Spill-server ) Hei ja! Er det dere som har Drapoel på laget deres? Var en fra klanen deres som spurte om jeg var interessert her om dagen. Kan du ikke kjøre en PM om du er interessert i en tryout? Lenke til kommentar
fluxen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ingame nick: BjN Spiller mest: Pcw.. Public: Domination og S&D Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ingame nick: oophus Spiller mest: Litt av alt. Endret 6. desember 2007 av o(O)phus Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 ingame nick: zeox Spiller mest: TDM Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Personlig så har jeg problemer med Friends listen på steam når det kommer til COD4, det går greit å se andre som spiller andre spill en COD4. Men jeg kan ikke joine eller se at folk spiller COD4 på friends listen. Noen svar? Ingame nick: Grimsbo Spiller mest: Faktisk litt av alt. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg spiller også en del... Ingame nick: Hrisebro Spiller mest: På TV2-serverene... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ingame nick: blade-bunny Spiller mest: det meste, men aller mest tdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå