Gå til innhold

Får beskjed om at grafikk kortet mitt ikke er bra nok (8800 GTX)

Anbefalte innlegg

Ja.. Altså er et eller annet rart med grafikkortet mitt eller noe. Jeg har GeForce 8800 GTX, men husker for litt siden da jeg skulle prøve et fotball spill på denne PC-en (tror det var Pro Evo) så fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde bra nok gfx kort osv... Men jeg hadde da de nyeste driverene så kom ikke på noe annet, men brydde meg ikke så mye...

Etter at jeg innstallerte Vista (som jeg har fjerna igjen ((dritt)):p så sjekket jeg denne tingen som ser hvor god PC man har osv, jeg fikk vel rundt 5,6 på alt bortsett fra gfx kortet mitt som fikk 1 (det dårligste) Hadde også oppdatert driverene..

For to, tre dager siden så kjørte jeg et program som ser om PC-en er HD kompatibel. Da stod det at grafikkortet var bra nok, men ikke driverene, men hadde fortsatt de nyeste driverene!

Alt funker som det skal, og spill kjører som de skal (bortsett fra det fotballspillet som da ikke ville starte)

Noen som vet hvorfor dette skjer? Litt irriterende :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

helt sikker på at du har korrekt driver? Her er en tabbe jeg har gjort: Etter jeg formaterte en gang glemte jeg og legge inn driveren for jeg brukte en høy oppløsning så det så ut som de var innlagt uten og sjekke om jeg hadde kontrollpanel eller ikke og tok testen da fikk jeg 1, etter jeg da la inn driveren så fikk jeg 5,9

Endret av ducA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...