Snikpellik Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Feiret vår nye, mørke bakgrunn med litt eksperimentering på skolen i dag. Synes dette ble av de mer ålreite resultatene, men synspunkter fra andre hold mottas med stor takk. Kamera er Canon EOS 400D. Har lagt på vignettering og tatt sharpen i Photoshop. Endret 6. desember 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Var det så kjedelig altså? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så på det tidligere, men er forferdelig lat med å kommentere.. Lyssettingen er helt standard og grei. Ingen grusomme skygger og slikt. Men er det faktisk han som blåser så håret går så kraftig til alle kanter? Så liksom ikke helt sånn ut Usikker på om du trenger å ha med beina til han i stolen, har du testet med andre utsnitt her? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ja, det er jo det med å orke å kommentere da... Sliter med det selv. Er flere som har spurt om det samme som deg, og det er faktisk han til høyre som blåser ham i håret. Når du sier det så synes jeg også at det passet bedre med et utsnitt slik du sier! Her er det utsnittet og en smule annerledes og etter min mening mer behagelige toner: Endret 6. desember 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er litt usikker, men jeg tror jeg liker nr 2 bedre. Fordi at på det første så er det et veldig langt bilde, og det eneste jeg oppnår når jeg ser nedover, er å få øye på noen sokker som neesten er like farger som gulvet Litt forstyrrende tekst på tskjorta, men regner med at dette bare var sånn "la oss gå i studio" og ikke en kjempeplanlagt shoot. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Litt forstyrrende tekst på tskjorta, men regner med at dette bare var sånn "la oss gå i studio" og ikke en kjempeplanlagt shoot. Det har du helt rett i. Vi hadde ikke planlagt å ta noen bilder i det hele tatt, men da den deilige nye bakgrunnen kom måtte vi, hehe. Planlegging hadde selvsagt inkludert klær og utseende, mer lys og blitsarbeid osv. Var forresten åpen kveld-ting for tiendeklassinger til å se på skolen og vi måtte ha noe å gjøre for å vise litt av det vi driver med på medielinja. Takk for gode svar, det hjelper meg masse! Endret 6. desember 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå