morningstar665 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Selve postkassa er ikke så farlig å miste, men brevene inni derimot. Der kan det inneholde en del informasjon som kan komme på avveie. Anmeld saken til politiet? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvorfor legges ikke postkasser opp slik de er i blokker? Kun postmannen og eieren har mulighet til fjerne/legge til noe i den, med unntak av folk som kan putte et ark el gjennom den lille brevsprekken.. Ser jo ryddigere ut på et postkassestativ.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Erre mulig..en postkasse?!?!? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Å stjele en postkasse er lavmål. Hvorfor valgte de akkurat din tro? Sikker på at det ikke er noen kompiser som kødder med deg? ja jeg er rimelig sikker på at det ikke er noen kompiser som kødder . jeg har nå hatt en liten runde rund i nabolaget og tittet for og se om den lå henslengt en eller annen plass , men neida ikke noe hell der postkasser selger blant annet på poste , europris , jernvarebutikker og andre rare plasser man aldri er innom . Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det som sjokkerer meg mest er egentlig at du skriver "postkassa min" konsekvent. Enig, bruk "postkassa mi" eller "postkassen min". Funker ikke med en mellomting Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du heter ikke tilfeldigvis Stian Isaksen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du heter ikke tilfeldigvis Stian Isaksen? Har du fått i hende ein postkasse med ukjent opphav? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du heter ikke tilfeldigvis Stian Isaksen? Har du fått i hende ein postkasse med ukjent opphav? Sånn helt tilfeldig selvsagt. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 OK. Du skal få den tilbake i morgen... Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du heter ikke tilfeldigvis Stian Isaksen? Har du fått i hende ein postkasse med ukjent opphav? Jeg fant faktisk en grønn postkasse som det stod Stian Isaksen på når jeg var ute for litt siden . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 nei , Tore Nyland tviler på at jeg finner den tilbake dog Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 :!:, en postkasse. Minner litt om når jeg var liten, brukte strips og stripset igjen alle postkassene i nærheten. Fikk dårlig samvittighet så jeg fjernet stripsen. Håper du finner postkassen din. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Postkassen vår ble sprengt i fillebiter forje nyttår ... Jeg var med å sprengte en postkasse i fillebiter forje nyttår.. Synd når sånt skjer.. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så faktisk en postkaste utenfor Peders idag. Maybe yours? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Så faktisk en postkaste utenfor Peders idag. Maybe yours? Ganske sannsynlig hans, ja.. Hvor ofte ser man ikke en postkasse som bare henger og slenger? .... eller jo.. Endret 6. desember 2007 av ZeroZ Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Den lå på bakken.. bread head Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Så faktisk en postkaste utenfor Peders idag. Maybe yours? skal ta meg en tur og titte takker EDIT: hvor med peders var det du så den ? Endret 6. desember 2007 av Mato Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Peder's ja-...skikkelig luring han Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Postkassen vår ble sprengt i fillebiter forje nyttår ... Vår også.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Eg skal sprenge postkasser...hehe neida...tørr ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå