Garegaupa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Eg fekk akkurat ein blåskjerm på PC-en min med Vista Ultimate x64, med feilkode 0x00000101. Ved oppslag på Internett får eg opp fylgjande informasjon om denne: The CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT bug check has a value of 0x00000101. This indicates that an expected clock interrupt on a secondary processor, in a multi-processor system, was not received within the allocated interval. Cause: The specified processor is not processing interrupts. Typically, this occurs when the processor is nonresponsive or is deadlocked. Før hadde eg ei viftestyring på PC-en som skrudde opp turtalet automatisk på mellom anna CPU-vifta når temperaturen auka. Denne har eg ikkje no lenger, men brukar manuell viftestyring som stort sett står på minimum når eg ikkje spelar eller gjer andre tunge oppgåver (sidan CPU-kjølaren min, ein Cooler Master Ultra Vortex, bråkar som ei ulukke på høgare turtal). Prosessoren er overklokka til 2,5 GHz. Kan det rett og slett vere overoppheting som har gjeve meg denne blåskjermen? Eg har inga betre forklåring sjølv, i alle fall. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Core temp Prime nye finner alle kjerner. Blend tester mye minne litt cpu---small fft`s tester cpu max Følg med på temp under test. KLokk ned se om det hjelper. Øk spenning til cpu. Gjerne litt høyere spennig nb og fsb. Uppdate bios. Endret 5. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå