Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg liker en jente, men hun liker ikke meg!

Anbefalte innlegg

Og den jenta, jeg svømmer ikke i vannet for og finne nye fisker, har jeg funnet en så skal jeg ha den

Om ho ikkje føler det samme for deg som du gjer for ho, så må du nok finne ein ny fisk. Skjønar at du er forelska og greier, men det har skjedd så godt som alle ein eller annan gong at forelskelsen ikkje er gjensidig. Love cant be forced! Reality bites!! Får håpe at du kan få ho litt på gli da.

Håper dere fortsetter og prøver og finne løsninger for meg siden jeg trenger virkelig hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Løsninger kan me ikkje finne. Me kan gi deg tips, men resten må du stå for sjølv. I 11-årsalderen er ikkje jenter så veldig avanserte, dvs. at dei hormonane ikkje har begynt å tukle med hjernen deira endå. No veit eg ikkje kva du har prøvd, og ikkje, men pass på å gi ho kompliment. F.eks. at ho har fin genser, er flink i ditt og datt, er fin i dag whatever.

Jeg gir henne stadigvekk komplimenter og jeg holder på hele dagen. Jeg har prøvd med masse ting. Men jeg trenger bare noen få tips om hva jeg MÅ gjøre FOR AT HUN SKAL LIKE MEG!!! Hjelp meg!!! Det er kun hun jeg vil ha!!! :cry:

Og den jenta, jeg svømmer ikke i vannet for og finne nye fisker, har jeg funnet en så skal jeg ha den

Om ho ikkje føler det samme for deg som du gjer for ho, så må du nok finne ein ny fisk. Skjønar at du er forelska og greier, men det har skjedd så godt som alle ein eller annan gong at forelskelsen ikkje er gjensidig. Love cant be forced! Reality bites!! Får håpe at du kan få ho litt på gli da.

Håper dere fortsetter og prøver og finne løsninger for meg siden jeg trenger virkelig hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Løsninger kan me ikkje finne. Me kan gi deg tips, men resten må du stå for sjølv. I 11-årsalderen er ikkje jenter så veldig avanserte, dvs. at dei hormonane ikkje har begynt å tukle med hjernen deira endå. No veit eg ikkje kva du har prøvd, og ikkje, men pass på å gi ho kompliment. F.eks. at ho har fin genser, er flink i ditt og datt, er fin i dag whatever.

problemet er bare at jeg har gitt alt og gjort alt heele dagen. Jeg gir stadigvekk komplimenter men jeg er desperat etter tips! Slik at hun kan like meg! HJELP! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Er nok dessverre ikke så mye mer enn det som du kan gjøre, annet enn og flørte litt og være generelt sett hyggelig og snill, bare husk og ikke overdrive det, det har neppe en positiv effekt...

Og liker hun deg ikke etter at du har gjort det, så er det nok dessverre ikke noe du kan gjøre, du kan tross alt ikke tvinge henne til og like deg...

Lenke til kommentar
Denne tråden er bare best. Made my day i hektiske eksamenstider.

Du var forrelsket da du var 5?

Jepp, den dagen jeg så henne var det som om solen skinte på to svaner. Det husker jeg. I 1. klasse. Jeg liker henne enda :love: men det er jo det at hun liker ikke meg!!! :cry:

e jo så normalt da

Lenke til kommentar
Jeg gir henne stadigvekk komplimenter og jeg holder på hele dagen. Jeg har prøvd med masse ting. Men jeg trenger bare noen få tips om hva jeg MÅ gjøre FOR AT HUN SKAL LIKE MEG!!! Hjelp meg!!! Det er kun hun jeg vil ha!!!

Du bør ikkje strekke dette så mykje lengre. Jenta du likar har heilt sikkert skjønt kva du er ute etter, så det er ikkje vits i å holde på heile dagen. Kanskje du har skremt ho vekk? Kanskje ho er sjenert eller blyg? Du gir lite info om ho, og dermed er det vanskeleg for oss å vite kva respons du får på tiltaka dine. Uansett: det er ingenting du MÅ gjera for at ho skal like deg. Slik er det berre, dessverre.

Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste med dette problemet! Jeg er 13 år og liker en jente. Hun VET at jeg liker henne, men hun bare begynte å le da hun fant det ut. Hun liker meg ikke, men hun prøver å få meg til å like henne mer. Hun går ofte bort til meg for å si hei, men jeg vet at hun ikke liker meg. Jeg er sykt forelsket i henne og trenger råd! Hun er mye finere enn meg, og jeg har ikke sjangs til å få henne til å like meg!

Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Gjest en jente sier du bør gjøre mott

du burde si til henne så fine klær du hadde på deg eller du så finne øyner ja du ,gi henne en kopeliman å vis at du likker henne å etter at hu er litt gira på deg så pe henne ut på middag eller gå en tur i parke en stund

si etter så vil du bli med meg til parken i morga så eng gang til etter derien si du er så fin men kan da vi ikke være venner eller beste venner da så eter en uke eller to si i love you so vil du bli en del av meg

se om det funker da ;):thumbs::wee:

Lenke til kommentar
Denne tråden er bare best. Made my day i hektiske eksamenstider.

Du var forrelsket da du var 5?

Jepp, den dagen jeg så henne var det som om solen skinte på to svaner. Det husker jeg. I 1. klasse. Jeg liker henne enda :love: men det er jo det at hun liker ikke meg!!! :cry:

e jo så normalt da

jasså slik er det si vil du gå ut med meg så vil hun si ok så vis det går si yo! til meg da :thumbup::)

Lenke til kommentar
du burde si til henne så fine klær du hadde på deg eller du så finne øyner ja du ,gi henne en kopeliman å vis at du likker henne å etter at hu er litt gira på deg så pe henne ut på middag eller gå en tur i parke en stund

si etter så vil du bli med meg til parken i morga så eng gang til etter derien si du er så fin men kan da vi ikke være venner eller beste venner da så eter en uke eller to si i love you so vil du bli en del av meg

se om det funker da ;):thumbs::wee:

Priceless :!:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Knoxville_*

Hei du, må bare nevne en ting. Love sucks, men du er relativt ung enda. Har vært forelska selv en rekke times.

Du kommer over det, men du må huske på at man kan ikke tvinge en jente som ikke liker deg til å like deg.

Det skjer ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...