King Arthur Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Heisann! Jeg er en gutt på 11 år og er sinnsykt forelsket i en jente, problemet er at hun ikke liker meg! Jeg MÅ ha tips! Jeg vurderer selvmord også! Hjelp meg! -Sindre Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 aaawww. men bare glem selvmord, det er jeg ganske sikker på at det er bare noe du sier. normalt i din alder. men ja, siden du er så ung, tviler jeg det er lurt å be henne på middag osv. kino går greit. men vær hyggelig mot henne. holdt opp dører, kom med koselige komentarer. f.eks "så fin genser du har" osv.. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dere har sikkert prosjekt på skulen, prøv å komme på samme gruppe som ho, vist dere sitter to og to i klasse rommet prøv og få palssen vedsiden av henne. Snakk, snakk, snakk... The sims dating funker ikkje... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=866572&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=871598&hl= Lenke til kommentar
tanx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 litt spam? bare snakk, du er litt for ung til å få gjort så mye igrunnen. bare snakk med hu. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du har ihvertfall et veldig godt utgangspunkt til å bli en førsteklasses stalker =D Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg vurderer selvmord også! Nei, det gjør du ikke. Man tar ikke selvmord kun fordi man er forelsket. Flørt mye med henne, men ikke bli for innpåsliten. Lenke til kommentar
krize Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Se etter en annen jente da vel, finnes tusenvis, hundretusinvis. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Milliarder også, faktisk. Hvis du ikke får henne, vil det garantert komme en annen og muligens enda "bedre". Lenke til kommentar
King Arthur Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) dh Endret 10. april 2008 av King Arthur Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ikke vurder selvmord en gang. Du har så mye mer å oppleve. Du kommer til å forelske deg i andre med tiden også. Ikke bry deg om at hun kanskje ikke liker deg på samme måte tilbake. En dag finner du en som faktisk gjør det og da kommer det til å være så fantastisk at det er verd alt det andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 problemet er at jeg har likt henne i seks hele år! Snart syv! og Faktisk er det ikke kødd! Jeg blir mobbet mye og disset i klassen fordi jeg kan en del en de andre i data! Også fordi de har ingen andre som de kan disse siden de har så mange venner. Så jeg vurderer faktisk selvmord :cry: -Sindre_Nyberg tro meg, selvmord er ikke noe en vurderer i din alder. jeg har selv slitt veldig mye med depresjoner til tider, og har vurdert selvmord mange ganger. Men en finner alltid en god grunn til og leve videre. Du er dessuten "bare" 11 år, du har enda et helt liv foran deg... Men tilbake til denne jenta, jeg vil bare anbefale og flørte litt med henne, det er nok beste strategien... Blir du mobbet så ta det opp med læreren/foreldre, jeg ble selv mobbet på din alder og sliter enda med ettervirkningene etter det, mobbere har ødelagt for mange år for meg. Ikke la de gjøre det samme med deg... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) problemet er at jeg har likt henne i seks hele år! Snart syv! Finn det litt tvilsamt at du byrja å like henne "på den måten" når du var 4 år.. menneh. Uansett, sjølvmord trur eg ikkje har noko for seg. Tenk kor lei seg foreldra dine vert. Nei det må du ikkje tenkje på eingong. Og som det vert nemnt av andre i denne tråden: om du ikkje får denne jenta så er det alltids eit lastebillass med andre jenter der ute Endret 6. desember 2007 av Frigata Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) never mind ....... Endret 8. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du har ihvertfall et veldig godt utgangspunkt til å bli en førsteklasses stalker =D lol clvn.. Jeg tror DU er en stalker! Lenke til kommentar
King Arthur Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Ok, kanskje jeg ikke vurderer så mye selvmord nå lengre, siden jeg har klart og ikke være "stakkaren" som blir mobbet, men jeg skal LOVE deg at hvis jeg sier EN ting som er kødd som andre ikke skjønner er kudd, er jeg blir en snurrebass igjen. Og den jenta, jeg svømmer ikke i vannet for og finne nye fisker, har jeg funnet en så skal jeg ha den men det dere med at jeg har likt henne fra jeg var 4 år er heelt på trynet. 11år - 6år = 5år. Så mange år har jeg likt ei jente. Håper dere fortsetter og prøver og finne løsninger for meg siden jeg trenger virkelig hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tips: Ikke skriv brev til henne! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Denne tråden er bare best. Made my day i hektiske eksamenstider. Du var forrelsket da du var 5? Lenke til kommentar
King Arthur Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Denne tråden er bare best. Made my day i hektiske eksamenstider. Du var forrelsket da du var 5? Jepp, den dagen jeg så henne var det som om solen skinte på to svaner. Det husker jeg. I 1. klasse. Jeg liker henne enda men det er jo det at hun liker ikke meg!!! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Og den jenta, jeg svømmer ikke i vannet for og finne nye fisker, har jeg funnet en så skal jeg ha den Om ho ikkje føler det samme for deg som du gjer for ho, så må du nok finne ein ny fisk. Skjønar at du er forelska og greier, men det har skjedd så godt som alle ein eller annan gong at forelskelsen ikkje er gjensidig. Love cant be forced! Reality bites!! Får håpe at du kan få ho litt på gli da. Håper dere fortsetter og prøver og finne løsninger for meg siden jeg trenger virkelig hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Løsninger kan me ikkje finne. Me kan gi deg tips, men resten må du stå for sjølv. I 11-årsalderen er ikkje jenter så veldig avanserte, dvs. at dei hormonane ikkje har begynt å tukle med hjernen deira endå. No veit eg ikkje kva du har prøvd, og ikkje, men pass på å gi ho kompliment. F.eks. at ho har fin genser, er flink i ditt og datt, er fin i dag whatever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå