Gå til innhold

Problemer med å koble til mobilen til PC-en

Rambol

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå akkurat kjøpt en Nokia N95...brukt vel og merke...og tenkte jeg skulle oppdatere software på den. Har installert pc-suite samt Nokia Software updater.

Når jeg kobler til mobilen så kommer det opp en liten melding nederst i hjørnet på PC-en om at den ikke kjenner igjen tilkoblet utstyr og at det er mulig minnekortet er ødelagt?? Har jeg gjort noe galt, hva kan jeg gjøre for å få dette til å fungere?

Nokia software updater finner heller ingen tlf koblet til. Orket ikke lese gjennom alle de 213 sidene for å se om noen har spurt om dette tidligere, fant heller ikke noe da jeg søkte, så da håper jeg noen kan hjelpe meg. :cry:

Endret av Rambol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har nå akkurat kjøpt en Nokia N95...brukt vel og merke...og tenkte jeg skulle oppdatere software på den. Har installert pc-suite samt Nokia Software updater.

Når jeg kobler til mobilen så kommer det opp en liten melding nederst i hjørnet på PC-en om at den ikke kjenner igjen tilkoblet utstyr og at det er mulig minnekortet er ødelagt?? Har jeg gjort noe galt, hva kan jeg gjøre for å få dette til å fungere?

Nokia software updater finner heller ingen tlf koblet til. Orket ikke lese gjennom alle de 213 sidene for å se om noen har spurt om dette tidligere, fant heller ikke noe da jeg søkte, så da håper jeg noen kan hjelpe meg. :cry:

Hvilken form for kommunikasjon snakker vi om? Blåtann, IR, osv.?

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Det var tilkobling med kabel. Fikk bare mange feilmeldinger. Etter å ha postet innlegg i den lange 214 siders tråden fikk jeg svar om å fjerne minnekortet da jeg koblet til, og da fungerte det.....Så nå har jeg oppdatert fw på tlf. Virker nesten som om det var noe feil på minnekortet ettersom jeg nå har kjøpt meg et 2 gb kort er det bare å koble til uten noen problemer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...