PapaDon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg hjelper en kompis av meg med å jakte etter den originale navigasjonen til sin nykjøpte Volvo S60 04mod. Jeg har funner denne her men 2800$ er litt dyrt. Lurte derfor på om noen hadde et annet alternativ. Regner med at han vil ha den originale slik at han kan bruke knappene på rattet. Takker for alle svar Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du vil ha sånn innebygd? De koster som regel flesk... Det er jo mange løssittende GPS systemer som er like god og som bare koster ca. 3000 kr. Mente å ha sett såvidt en integrert Pioneer navigasjon koster litt over 10 000 kr bare. Bladde i en eller annen katalog for bildeler. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Hovedpoenget er å kunne bruke "fjernkontrollknappene" på rattet og det kan man vel ikke med noen løs GPS? Det er dog ikke verdt 2800$ Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tviler meget sterkt på at du finner det noe billigere. Du kan høre med en Volcvo forhandler men er nesten 100% sikker på at de skal ha betydelig mere... Ville drobba hele greia og kjøpt med en pioneer dvd-navigasjons enhet som erstatter cd\radio spillern. slik en: http://www.pioneer.no/no/products/10/20/24...C-D3/index.html Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 så det finnes ingen alternativer, rent bortsett fra den originale navigasjonen, som lar deg bruke knappene på rattet til å styre GPSen? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, det ville jeg trodd, innebygde GPS fra eget bilmerke koster over 20 000 kr. Tror det er en del jobb med å ha kobling mellom knappene på rattet og selve systemet. Når man kjøper bil er det viktig å fastsette om GPS skal være montert. Det er mye dyrere affære å montere det i ettertid. Hvertfall hos BMW. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Da takker jeg for oppklarende svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå