_Ferrari_ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei! Jeg trenger et innsendingsskjema, der man fyller inn: "Navn" "svar på spørsmål nr." og "svar" Når man trykker "Send!" Vil jeg at brukeren skal se "Takk for ditt svar!" Data som blir skrevet inn i boksene, vil jeg ha skrevet til en fil. Det skal være et innsendingsskjema for svar på spørsmål i en julekalender. Noe lignende dette: http://www.hardware.no/artikkel/302 Problemet er at jeg ikke kan PHP.. Er dette for mye å be om, av dere som kan det? Mvh _Ferrari_ Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hvis du sjekker php.net og søker på fopen så kommer det flere eksempler på hvordan du skriver til en fil. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Fant noen greier nå, og tror jeg har fått det til helt greit. Vet du hvordan jeg midtstiller skjemaet? Nå er det helt til venstre på siden. Fungerte ikke å sette inn align="center" i <form> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 <div align="center><form>...</form></div> Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Tusen takk! Fungerte utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå