b-real Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jah...Topic sier det meste. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Double Data Rate? edit: Misforstod jeg kanskje? Har ikke hørt noe forkortelse til Dual DDR Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Mener du hva Dual-DDR står for, eller hvordan Dual-DDR forkortes? (DDDR?) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Nei nei nei! Jeg vet dah hva Dual DDR står for det er ikke det, men fins det noen annen forkortelse i stede for å si Dual DDR? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jah...Topic sier det meste. Nja... det synes jeg egentlig ikke... Siden Dual DDR er en forkortelse i seg selv, saa kan man vel egeltlig si at Dual DDR er forkortelsen av Dual DDR... ehh Det mest naturlige blir vel DDDR, eller man kan kanskje bytte ut Dual Double med QUAD, men det er vel allerede brukt. QDR shit. Jeg faar heller jobbe litt. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jah...Topic sier det meste. Du tenker kanskje på DDRI v.s DDRII SDRAM ( PC4800 - 232 pin DIMM iflg. et JEDEC-dokument ) ? . http://www.jedec.org/DOWNLOAD/pub21/HotDDR...I_evolution.pdf Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 forkortelsen er vel d-ddr som jeg vet i allefall.. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 det er ikke qdr ihvertfall, ettersom det er minne som sender data 4 ganger pr. klokkepuls... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå