Gå til innhold

media center til xbox 360. ikke nok båndbredde?

Gjest Slettet-66d37

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-66d37

Prøver å koble xboxen til min nye laptop med windows media center, har vista home ultimate.

Xboxen prøver å koble til, men får bare beskjeden "connection terminated" etter en liten stund.

Når jeg prøver tune network på laptopen, inne på media center. Får jeg bare beskjed om at båndbredden er for dårlig. Samme om jeg prøver kablet eller trådløst nettverk. Både laptopen og xboxen er koblet gjennom en ruter, prøvde uten ruter i går, altså kabel fra 360en til laptopen, men fikk samme beskjed.

Har installert fall update også. Kan det være en bug her?

Alt av brannvegger osv. er skrudd av..

Hva gjør jeg feil?

Endret av Slettet-66d37
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

har noe av det samme prob. media center er ubrukelig for meg på xboxen,

siden laptopen og xbox bruker trådløs,

når jeg er inne på media center på boxen så tar det laaaang tid før den registrerer at jeg har valgt opp elle ned med stikka...

Lenke til kommentar
har noe av det samme prob. media center er ubrukelig for meg på xboxen,

siden laptopen og xbox bruker trådløs,

når jeg er inne på media center på boxen så tar det laaaang tid før den registrerer at jeg har valgt opp elle ned med stikka...

Samme her, er bare laptopen som er på trådløst her da...kjører seff kabel til boxn :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

Hmmm.. hadde jeg bare fått koblet til så. Test greia påstår at jeg har så dårlig båndbredde at jeg ikke får koblet til ordentlig en gang. Trodde det holdt med kablet nettverk for å kunne se video over :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...