Murt77 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har prøvd masse nå....så et hvert råd mottas med takk. Jeg overfører Mp3 filer til min ipod nano 8 G, på min ipod er vises det en nedgang i tilgjengelig plass..Det må jo bety at noe ligger inne på min ipod...ikke sant? Problemet er bare at under musikk, video, etc etc er det ikke registrert noe. Skjønner lite. Skal ikke ipoden støtte mp3 eller må jeg konvertere til aac??? Bruker forresten Linux og Amarok for å overføre filer. Forslag???? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hmm. Jeg hadde helt samme problem. Sto at diskplassen var brukt opp, men jeg fant aldri noen filer.. Vet ikke hva det var. Men jeg løste det ved å velge "gjenopprett" i iTunes Da formaterer den og legger i firmware på nytt. så da må du legge inn alt på nytt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Prøv å bruk iTunes nestegang du overfører Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Applefan Thomas? Tanke på avatar og Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Faktisk ikke, eier ikke et eneste apple produkt :] Får iPod Touch til jul Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Okei Til trådstarter; gtkpod er et bra program for å hente ut filer fra iPod, se om de finnes der, og da har du jo backup av sangene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå