Henriko2 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jessda, jeg var syk her om dagen så jeg lagde en rappe sang med TTS stemmer (text-to-speech) Jeg fant en random beat på internett og la til TTS på audacity Dette ble lagd under 1 time og er ikke ment som ett bidrag til Spellemansprisen. Dette er egentlig noe jeg lagde for å muntre meg opp når jeg er i dårlig humor ;D hør på sangen før du leser teksten adad.mp3 Her er teksten: Jippip joo Jeg er en ekte rapper jeg har på meg kapper jeg banker deg hvis du leker tøff jeg henter min venn nasse nøff kom hit så ser vi hvem som har maskingevær jeg går i klær laget av lær jeg representerer de kriminelle jeg banker pelle lett ja det er fett nå over te refrenget ja jeg kan denge og jeg har damer ooo ja det har han, gjett om vi suger villig hans stake og den kan jammen smake vi blir sprayet hvite og vi må slite ja kari du har rett det er ganske fett du vet åssen det er jeg er som en militær hard og stiv jeg har nok HIV men jeg mekker alle jenter ja på meg er det de venter fooor jeg representerer nord og sør ikke kødd med meg for da er det du som blør jeg kutter av deg lemmer som en jævla løvetemmer for jeg er fucking gal jeg river opp din anal du blir den neste sjokk side ja tenk å bli det som tubgirl eller meatspin jeg drikker masse gin og røyker hasj og crack og plutselig SMAKK jeg har en fitte rundt min stokk For jeg er vegard, det er meg med lua på snei jeg er ikke grei den tenker jeg svei og der blei du banke opp jeg dunker din kropp i en søppelkasse ikke kødd med meg eller trygve da får du deg en på tryne ja sjekk det synet vi angriper raskere en lynet vi er ekte gangstaz og oss får du ikke has på vi banker deg gul og blå og vi dealer både hasj og kokain ja tilogmed amfetamin du kan også kjøpe spesial "vitamin" hvis du har lyst men ikke tyst da blir det bank for vi henter Frank vi kjører rundt i fete biler bare smiler med grillz vi har så mye penger ja mer en vi trenger vi mekker alle gørlsa jeg sykern på byen du er på menyen hvis du messer med meg, okai? Hei jeg er yndlingshora til vegard og trygve de trenger ikke trygle jeg er gratis som en vareprøve og jeg må øve på å suge tiss ikke diss jeg hører på kiss hold nu kjeft hore gå å pul tore uansett du har skjønt budskapet så da slipper du kanskje å smake knyttneven til meg eller vegard kaller du han tard er du en dau mann vi senker deg under vann jess det var alt husk å spis salt sild Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hahaha :!: Det var i det minste veldig morsomt å høre på samtidig som man leste teksten her. Jeg må si at det er litt av en spennende og ikke minst sprø idé å lage raplåter med text-to-speech. Dette var et trivelig bidrag her i gården. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Epic! "Husk og spis salt sild" QFT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå