carbon Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei igjen alle saman. har prøvd og finne ei side der det er billige spel eg veit om gamesmix men er det andre innternett sider som har billige spel..... 8) Lenke til kommentar
amilo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 dvdstrax.com men jeg bestilte noe der for 3 uker siden noen som har samme problem som jeg ??? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 dvdstrax.com men jeg bestilte noe der for 3 uker siden noen som har samme problem som jeg ??? hvis du kunne ha skrivd litt mer forståelig, så hadde jeg kanskje klart å svare deg men hvis du mener at de er treige med å sende ting, så er jeg enig! det tar vaneligvis flere uker før du får noe derfra..... men det er jo billig! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 de er ikke treige når det gjelder filmer, har bestilt mange filmer derifra og har alltid fått dem etter 3 virkedager Lenke til kommentar
amilo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Enig med ]zeOx[ Men jeg håper jeg får timesplitters 2 som jeg bestilte... Lenke til kommentar
abel Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Heisann. Jeg foretrekker play.com over alt. Det funker som bare pokker både for dvd, spill og cder. Har bestilt masser av saker der og har intet å klage over. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 www.cdon.com er et godt alternativ. De fleste nye spill (PC) ligger på mellom 300,- og 350,- + frakt (20-30kr). De er ganske rimelige på konsollspill også. I tillegg slipper man å bekymre seg for moms, slik som på play.com. Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 www.cdon.com er et godt alternativ. De fleste nye spill (PC) ligger på mellom 300,- og 350,- + frakt (20-30kr). De er ganske rimelige på konsollspill også. I tillegg slipper man å bekymre seg for moms, slik som på play.com. Hey hey, takk for den! Handler fiffig på cdon.com, men har aldri lagt merke til at dem selger spill der.. Billig var det og, så da vet jeg hvor jeg skal kjøpe spill neste gang :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå