kilik Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er nok ganske sikkert meningen, kjenner jeg Suda rett. Husk at man lagrer på dass i spillet... Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det helt bekreftet at No More Heroes blir sensurert her i Europa? Hvem faen er det som eventuellt har bestemt det?? Blir så forbanna sur hvis det blir sensurert, virker jo helt fantastisk å dele fienden i to og se på blodet som spruter ut! Virker nesten som halve opplevelsen med spillet. Og endelig et tredje-parts som: 1. Faktisk har fått gode kritkker 2. Mer "hardcore" enn 90 % av alle de andre Wii-spillene 3. Ikke er noe mini-spill-veivingmedarmene-trenings-skit Lenke til kommentar
kottila Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det helt bekreftet at No More Heroes blir sensurert her i Europa? Hvem faen er det som eventuellt har bestemt det?? Blir så forbanna sur hvis det blir sensurert, virker jo helt fantastisk å dele fienden i to og se på blodet som spruter ut! Virker nesten som halve opplevelsen med spillet. Og endelig et tredje-parts som:1. Faktisk har fått gode kritkker 2. Mer "hardcore" enn 90 % av alle de andre Wii-spillene 3. Ikke er noe mini-spill-veivingmedarmene-trenings-skit Europa får den japanske versjonen som ikke inneholder blod, pluss noen små endringer av andre ting. Ingen andre enn distributøreren og muligens Suda selv har bestemt det. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 "Suda 51 has cited the film El Topo among the inspirations for No More Heroes, and saying the game is violent. In one interview he went so far as to say he would try to make it "as violent, or even more violent than Manhunt 2," a game that received an AO rating from the ESRB in its original form. A trailer shown at the March 2007 Game Developers Conference featured Travis Touchdown using the beam katana to decapitate or cut enemies in half, with copious amounts of blood being spilled. Later videos featured clouds of black pixels and objects resembling coins spurting from enemies instead of blood. It was later explained that the "black clouds" version would be released in Japan, while the United States and Europe would receive the game with the previously seen blood. Later, however, Suda 51 decided to release the bloodless version in Europe as well." http://en.wikipedia.org/wiki/No_More_Heroes_%28video_game%29 http://www.mcvuk.com/news/29132/Devs-decid...-No-More-Heroes Så sånn er det... Hadde jeg hatt chippa Wii så hadde jeg fått tak i begge utgavene, men gidder ikke å chippe pga ett spill. Men vil si det er paradoksalt at den amerikanske utgaven får den med blod, og ikke motsatt. Et merkelig valg av Suda 51 det der synes jeg. Jeg mener, hvis det er en begrunnelse for det, hva skulle det være? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Og endelig et tredje-parts som:1. Faktisk har fått gode kritkker 2. Mer "hardcore" enn 90 % av alle de andre Wii-spillene 3. Ikke er noe mini-spill-veivingmedarmene-trenings-skit Zack & Wiki sier hei. Endret 24. januar 2008 av ostesaks Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det helt bekreftet at No More Heroes blir sensurert her i Europa? Hvem faen er det som eventuellt har bestemt det?? Blir så forbanna sur hvis det blir sensurert, virker jo helt fantastisk å dele fienden i to og se på blodet som spruter ut! Virker nesten som halve opplevelsen med spillet. Og endelig et tredje-parts som:1. Faktisk har fått gode kritkker 2. Mer "hardcore" enn 90 % av alle de andre Wii-spillene 3. Ikke er noe mini-spill-veivingmedarmene-trenings-skit I denne sammenhengen så har faktisk ikke spillet blitt sensurert. Europa får som sagt bare samme versjon som Japan. Blodet er lagt til for det amerikanske markedet. Så amerikanerene og meg får vel en versjon med omvendt sensur. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvor mye sensurerer de egentlig? språket forblir vel det samme? ingen sensurering av F**** osv? bare blod right? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ser ut at spillet er utsatt til 14 mars i europa . Usj, hadde sett fram til å sverdkappe litt på fredag Lenke til kommentar
Syv Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Til Wii spill å vere, og uten å vere noe fra Nintendo er det jo reine gullkarakteren for min del. Einig. Eg håpar dette er byrjinga på ei god rekke med GODE 3rd party spel. Rettet! Endret 27. februar 2008 av Syv Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Dagbladet har kommet med anmeldelse. Det høres ganske spennende ut da, og karakteren fra DB var heller ikke dårlig. Endret 29. februar 2008 av 1r9b1k7 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Til Wii spill å vere, og uten å vere noe fra Nintendo er det jo reine gullkarakteren for min del. Einig. Eg håpar dette er byrjinga på ei god rekke med GODE 3rd party spel. Rettet! Haha.. Eg la ikkje merke til den feilen der nei Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser VG slenger en 6'er etter spillet. Kanskje Wii får tørket litt støv av seg da. Har blitt lite av det siden Mario Galaxy kom ut. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser VG slenger en 6'er etter spillet. Kanskje Wii får tørket litt støv av seg da. Har blitt lite av det siden Mario Galaxy kom ut. Z&W er jo gull og Ghost Squad er artig i små doser. Hadde egentlig avbestilt NMH pga freeloaderen, men nå ser jo det ut som det tar litt tid før noen får testet den og jeg vil ha NMH til helgen, så da kjøpte jeg det på absoluttspill på nytt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Gahh.. Eg har lyst å kjøpe dette spelet no! Kjipt at telefonrekninga og vegavigift også tynger på samvittigheten. I tillegg får eg og Bioshock i løpet av veka, og er enno ikkje ferdig med Mass Effect. Livet er tungt dere Lenke til kommentar
kottila Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Gahh.. Eg har lyst å kjøpe dette spelet no! Kjipt at telefonrekninga og vegavigift også tynger på samvittigheten. I tillegg får eg og Bioshock i løpet av veka, og er enno ikkje ferdig med Mass Effect. Livet er tungt dere Mitt er sendt fra absoluttspill nå. Da blir det action i helgen Lenke til kommentar
Syv Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg hører No More Heroes ikke har støtte for 480P (Progressive scan)? Det vil dermed si at jeg ikke kan kjøre det, i og med at jeg har min Wii koplet til en PC skjerm (naturligvis uten støtte for 480i). Stemmer dette, må jeg si det er jævlig bakstreversk av utviklerne! Oppdatering: "IGN Wii: Will the title run in progressive-scan and 16:9 modes? Suda: Yes.¿ " Ser ut som om jeg er feilinformert... men intervjuet er et år gammelt, så tar det ikke for god (nam nam) fisk enda! Endret 12. mars 2008 av Syv Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har spilt en stund og det er kult. Endelig kan man bruke Wii-moten til noe nyttig :-) Lenke til kommentar
Syv Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 No More Heroes fungerer utmerket på min monitor... Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Kjøpte spillet på fredag ved lansering. Et helt herlig spill som skiller seg fra alt annet av spill jeg har spilt. Anbefales sterkt! Haha, lagde et emne om spillet helt tilbake i 2006 når det bare het "Heroes". Ikke en suksesstråd akkurat: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668464&hl= Endret 16. mars 2008 av Dan_H Lenke til kommentar
Syv Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kjøpte spillet på fredag ved lansering. Et helt herlig spill som skiller seg fra alt annet av spill jeg har spilt. Anbefales sterkt! Haha, lagde et emne om spillet helt tilbake i 2006 når det bare het "Heroes". Ikke en suksesstråd akkurat: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668464&hl= Hehe, den traileren du linker til var litt uferdig ja. Silvia Christel er ikke det fnugg sexy i sin framtoning (heller plagsom bedreviter), og Travis er utelukkende supernerd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå