Gå til innhold

Nye filmer fra No More Heros

Bear^

Anbefalte innlegg

Kan jo bare tenke på hvordan f.eks Killer 7 hadde blitt hadde de sensurert det.. Der er blod en vesentlig del av spillopplevelsen.. Og med tanke på at dette er fra samme utvikler så blir jeg skuffet om de sensurerer det.

Samme utvikler, men ikke samme distributør. Er de som tok avgjørelsen, ikke utvikleren. Synes det sensurerte blodet så ganske estetisk ut, men håper ikke de har gjort noe mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns ikke det så så veldig bra ut.. Grafikken var jo helt elendig! Virka litt kulere på previewen, enn på filmene på første siden, though. Tror jeg venter litt med dette..

Dette er et spill som er laget av noen med et ganske begrenset budsjett i en spesiell artistisk stil. Jeg synes det ser utrolig kult ut og er et flott alternativ til alle høy budsjetts "nesten virkelige"-spillene.

Som i film så finnes det store blockbustere med enorme budsjett og små alternative filmer som har andre kvaliteter enn stilige effekter og kjente skuespillere. Jeg vet hva jeg foretrekker...

Lenke til kommentar

Blir nok dette spillet på meg, selv om det på gametrailers review noen ganger så ut som Travis hadde en Touchdown med sverdet på helt andre plan.

Men uansett, den spesielle grafikkstilen, gameplayet og historien høres ut som et passelig corny men interesangt spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...