kottila Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kan jo bare tenke på hvordan f.eks Killer 7 hadde blitt hadde de sensurert det.. Der er blod en vesentlig del av spillopplevelsen.. Og med tanke på at dette er fra samme utvikler så blir jeg skuffet om de sensurerer det. Samme utvikler, men ikke samme distributør. Er de som tok avgjørelsen, ikke utvikleren. Synes det sensurerte blodet så ganske estetisk ut, men håper ikke de har gjort noe mer. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Syns ikke det så så veldig bra ut.. Grafikken var jo helt elendig! Virka litt kulere på previewen, enn på filmene på første siden, though. Tror jeg venter litt med dette.. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Syns ikke det så så veldig bra ut.. Grafikken var jo helt elendig! Virka litt kulere på previewen, enn på filmene på første siden, though. Tror jeg venter litt med dette.. Dette er et spill som er laget av noen med et ganske begrenset budsjett i en spesiell artistisk stil. Jeg synes det ser utrolig kult ut og er et flott alternativ til alle høy budsjetts "nesten virkelige"-spillene. Som i film så finnes det store blockbustere med enorme budsjett og små alternative filmer som har andre kvaliteter enn stilige effekter og kjente skuespillere. Jeg vet hva jeg foretrekker... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Heilt einig. Eksempel på ein slik film er: The Man from Earth. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Intervju med mannen bak Travis og galskapen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Gametrailers omtale Eg gleder meg Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nah, skuffende karakter. Får se litt flere reviews etterhvert. Blir nok så jeg uansett må ha det her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Til Wii spill å vere, og uten å vere noe fra Nintendo er det jo reine gullkarakteren for min del. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nah, skuffende karakter. Får se litt flere reviews etterhvert. Blir nok så jeg uansett må ha det her. 8.2 er skuffende? Er da ganske bra det. Bedre enn 4/5 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Til Wii spill å vere, og uten å vere noe fra Nintendo er det jo reine gullkarakteren for min del. Einig. Eg håpar dette er byrjinga på ei god rekke med 3rd party spel. Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dette spillet ser så herlig harry ut at jeg skal ha det uansett karakter. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 8.2 er som regel bra, men ingen klassiker. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Dette skal skaffes uansett. Uortodokse utviklere som Grasshopper Manufacture fortjener den støtten de kan få. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Der ja, 9.0 hos Gamespot IGN med 7.8, men aldri helt stolt på de uansett. Gamespot og Edge med toppkarakterer holder for meg. Blir første ikke-Nintendo Wii-spill for meg. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg skall ikke skjøpe dette spillet Lenke til kommentar
kottila Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg skall ikke skjøpe dette spillet Takk for den interressante opplysningen. Har noen nevnt 5/5 hos X-play? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Blir nok dette spillet på meg, selv om det på gametrailers review noen ganger så ut som Travis hadde en Touchdown med sverdet på helt andre plan. Men uansett, den spesielle grafikkstilen, gameplayet og historien høres ut som et passelig corny men interesangt spill. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg hadde tenkt å kjøpe dette spillet uansett, men det er godt å se at det får bra kritikk. En fin start på det nye året. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Men uansett, den spesielle grafikkstilen, gameplayet og historien høres ut som et passelig corny men interesangt spill. Tror det var opplading-av-sverd mooven vi såg der Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Med kameraet bak så det mer ut som oppladning av "Påsan lillemann" enn oppladning av sverd, kanskje litt uheldig vinkling samt animering som slår tilbake i etterkant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå