ballerusk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Slik jeg har forstått det så har det engelske stemmer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Aha, ja det kan kanskje stemme det. Kanskje eg skulle sendt ein mail til play-asia og spurt om de kunne bekrefte evt. stemme/meny språk? Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Synes dette ser veldig spennende ut. Spent på å se hvor nøyaktig sverdet svarer på bevegelser med Wiimoten. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Synes dette ser veldig spennende ut. Spent på å se hvor nøyaktig sverdet svarer på bevegelser med Wiimoten. ikke i det hele tatt. ingen veiving med sverdet. Det er så mange fiender og så mye slåing at du hadde blitt helt utslitt. Du styrer om du skal slå lavt eller høyt og slår med A. Finishing moves er bevegelsesstyrte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Europa blir rævkjørt nok ein gang ja? European version loses Suda 51's bloody vision Lenke til kommentar
kottila Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Europa blir rævkjørt nok ein gang ja? European version loses Suda 51's bloody vision Det er vel mer Tyskland og England som rækjører oss andre. Etter Manhunt 2 forbudet i England og alle spillene som ikke får selges i Tyskland, så tør de vel ikke håpe at deres spill går gjennom sensuren med alt det blodet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hardt å være Eurogamer... Kanskje ikke så overraskende, men spillet er ikke i nærheten av å være så dypt som GTA-spillene: http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3164824 Endret 8. desember 2007 av kilik Lenke til kommentar
kottila Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hardt å være Eurogamer... Kanskje ikke så overraskende, men spillet er ikke i nærheten av å være så dypt som GTA-spillene: http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3164824 Håper ingen har forventet noe sånt. Grasshopper er en liten bedrift som lager spill med lave budsjetter som selger lite. Man kan selvsagt ikke forvente noe som kan sammenlignes med noe fra et team med kanskje 100 ansatte med enormt budsjett og mye mer tid. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei, som sagt er det ikke så overraskende. Håper de greier å ta det igjen på stil og originalitet. Men jeg må ha blod. No More Heroes uten blod er som Kill Bill uten blod. Lenke til kommentar
Metaknight Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Å sensurere alt blodet er, etter min mening, fullstendig idioti. Dette vil garrantert sette en demper på "feelingen" i spillet, er så j**** lei de sensurfolka . Hva er egentlig vitsen med aldersgrenser på spill om de skal holde på sånn? Hvis du er imot denne unødvendige og irriterende redigeringen, signer her: http://www.petitiononline.com/nmh3r03s/petition.html Lenke til kommentar
kottila Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Å sensurere alt blodet er, etter min mening, fullstendig idioti. Dette vil garrantert sette en demper på "feelingen" i spillet, er så j**** lei de sensurfolka . Hva er egentlig vitsen med aldersgrenser på spill om de skal holde på sånn? Hvis du er imot denne unødvendige og irriterende redigeringen, signer her: http://www.petitiononline.com/nmh3r03s/petition.html Hvem er det du snakker om når du sier sensurfolka? Det er distributøren selv som har valgt å gi ut den japanske versjonen i Europa Lenke til kommentar
Metaknight Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvem er det du snakker om når du sier sensurfolka? Det er distributøren selv som har valgt å gi ut den japanske versjonen i Europa Ja, fordi dem er redde for at BBFC og lignende "sensurfolk" skal lage et voldsomt oppstyr av alt blodet, akkurat som med Manhunt 2. Da de ble spurt om dette hadde noe å gjøre med fjerningen av blodet, svarte de: "maybe". Uansett hvordan du snur og vender på det, er det slik at resten av europa må lide på grunn av den strenge sensuren i England og Tyskland. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er imot sensurering av spill og filmer. Det må da være mulig i dagens samfunn å sette aldersgrense på spill og filmer og faktisk være påkrevd å holde dem per lov. Hvorfor ikke ta eksempel av skjenkeloven. Skjenker et serveringssted en mindreåring får skjenkestedet smekk på fingrene. Hvorfor ikke gjøre det samme med spill. På denne måten får utviklerne lov å lage de spillene de har lyst til å lage, ikke de spillene hysteriske mødre som er mer opptatt av å redde barna enn å ta seg av sine egene barn vil de skal lage. La blodet flyte sier jeg, om utvikleren vil det. Sett så en aldersgrense og håndhev den strengt. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Gametrailers preview. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hele greia med å slippe sensurert versjon i Europa er en skandale IMO. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg maa si meg enig i at sensur er en skikkelig uting, men i akkurat dette spillet tror jeg det har lite aa si for dets kvalitet. Ett par utdrag fra Eurogamers preview. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=89634 No More Heroes has a pronounced retro arcade-game aesthetic - all fruit machines, power-ups, bleeps, tinkles and gratuitous primary-coloured pixellation. In that context, having bad guys explode in showers of coins makes just as much sense as having them dismembered in showers of blood. More, in fact. We feel that a river of body parts would have uncomfortably skewed the pitch-perfect tone of what is already looking like the funniest and most deranged game of next year. Virker utrolig fett: It's a game whose hero shouts the names of ice creams when he enters powered-up killing frenzy. ("Cranberry Chocolate Sundae!") It's a game in which you'll hear the phrase "he only looks hard because his mother is an ugly bitch" emitted by the Wii remote speaker in a terrible French accent. It's a game where you save by taking a dump. It's a game that admits it "could totally suck" in the intro movie. It doesn't. Gleder meg saa sinnsykt. OT: Beklager mangelen paa norske bokstaver, er i Chile og har ikke roert mine kjaere konsoller paa 4 maaneder. (reist rundt latin-amerika). Hjemme sitter Mario Galaxy og venter paa meg, juhu! =) Lenke til kommentar
kottila Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Anmeldelse i EDGE 9 Trodde spillet kom til å få rundt 7'ere. Forventningene stiger! Kommer ut i slutten av neste måned i Europa Endret 14. januar 2008 av kottila Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Oi, 9 fra Edge er ikke dagligdags. 9,4 hos NGamer, så dette lover veldig bra. Endret 14. januar 2008 av kilik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tror eg legger inn ein bestilling på dette fra VGP med det samme. Dette her blir sært!!! Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Kan jo bare tenke på hvordan f.eks Killer 7 hadde blitt hadde de sensurert det.. Der er blod en vesentlig del av spillopplevelsen.. Og med tanke på at dette er fra samme utvikler så blir jeg skuffet om de sensurerer det. Endret 14. januar 2008 av Istapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå