Gå til innhold

Nye filmer fra No More Heros

Bear^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette såg het tragisk ut. Vær så snill å si at det er en spøk og er ikke noe ekte spill.

Enaste grunnen til at dette spillet ER er pga helt siden Wii kom ut har alle snakket om hvor kult det ville vært å ha et Star Wars spill fordi LasterSverdene er jo perfekt for Wii kontrollerene.....også lager de dette pisset bare for å tilfredstille det......huffameg...

Lenke til kommentar
Dette såg het tragisk ut. Vær så snill å si at det er en spøk og er ikke noe ekte spill.

Enaste grunnen til at dette spillet ER er pga helt siden Wii kom ut har alle snakket om hvor kult det ville vært å ha et Star Wars spill fordi LasterSverdene er jo perfekt for Wii kontrollerene.....også lager de dette pisset bare for å tilfredstille det......huffameg...

LasterSverd? At du klarer å få Star Wars vibber ut av dette er godt gjort. Jeg ville heller sagt at det lignet på en Tarantinofilm. Uansett virker spillet svært lovende, garantert ikke feilfritt da det er laget av et lite japansk indieselskap, men fullt av sjarm, humor og gode ideer. Gleder meg til å spille det.

Lenke til kommentar

Har fattet intresse for denne tittelen siden den altfor over the top cheesy traileren ble lagt ut, så dette her er nok trygg import for min del.

EDIT: SW-vibbene kommer vel av plasma katana`en i spillet, som vel og merket er handlet fra Ebay....heilt utrolig herlig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Har fattet intresse for denne tittelen siden den altfor over the top cheesy traileren ble lagt ut, så dette her er nok trygg import for min del.

EDIT: SW-vibbene kommer vel av plasma katana`en i spillet, som vel og merket er handlet fra Ebay....heilt utrolig herlig.

At våpenet kan minne om lyssverdet er da langt fra nok til å påstå at spillet kun ble laget for å tilfredsstille alle som vil spille Star Wars spill, spesielt siden kontrollene ikke er i nærheten av å ligne på måten de som ville ha Star Wars spill vil de skal være.

Lenke til kommentar

Kan vel være vanskelig for noen å fatte sarkasmen og humoren. Og dette spillet er absolutt ikke har pga. "lasersverdet", så lite kreativ og tankeløs er ikke Grasshopper (Suda51).

Spillet er en parodi på mange spill og filmer, og virker brilliant utført. Ser virkelig fram til dette.

Lenke til kommentar
Nei det skal eg vere enig i , men no var det bare lyssverdet eg påpekte da.

Jeg er enig med posten din om hvorfor han tok opp Star Wars, men jeg tenkte det var like greit å motargumentere mot din post, istedenfor å vente til han kom tilbake og svarte akkurat det samme som deg :)

Lenke til kommentar

Er nokså enig i Lasersverd tanken. Til og med lydeffectene var helt lik, og sikkert tatt fra SW filmene.

Greit nok dem ikke ligner, men ikke si meg at det er forsvaret deres på at det ikke faktisk ER et rippoff av en Lastersverd...isåfal er dere helt blinde.

Spillet er nok ikke laget for å tilfredstille SW fans og lysten på å svinge med Wii remoten, men du kan ikke se bort fra at det er MYE av årsaken bak tanken og insprerasjonen til spillet.

Lenke til kommentar
Er nokså enig i Lasersverd tanken. Til og med lydeffectene var helt lik, og sikkert tatt fra SW filmene.

Greit nok dem ikke ligner, men ikke si meg at det er forsvaret deres på at det ikke faktisk ER et rippoff av en Lastersverd...isåfal er dere helt blinde.

Spillet er nok ikke laget for å tilfredstille SW fans og lysten på å svinge med Wii remoten, men du kan ikke se bort fra at det er MYE av årsaken bak tanken og insprerasjonen til spillet.

Selv har han sagt at inspirasjonen har kommet mye fra en film ved navn El Topo.

Edit: Fant et intervju med mannen som laget spille om inspirasjonen. Det var faktisk Jackass som gjorde at en ide om spillet ble dannet i hodet hans. Lyssverdet stammer fra at figuren er en stor Star Wars fan, så AvidGamer har rett i at våpenets inspirasjon stammer derfra. Men noe Star Wars kopi er slettes ikke spillet.

The main character, Travis Touchdown, was born from my imagination -- an idea that Johnny Knoxville (an actor from Jackass)¿is a Japanese anime otaku (animation freak) and this led him to be interested in Japanese martial arts.¿ Then, he finds himself talented in martial arts.¿¿Johnny is also a Star Wars freak, and happens to purchase¿a lightsaber on an Internet auction.¿ After that, he starts to make his living as an assassin using this lightsaber.¿¿This is how Travis¿was born, and after that I started¿to work on planning¿No More Heroes.¿
Endret av kottila
Lenke til kommentar

Synes Goichi Suda har gjort det interesangt dette spillet. Ser ikke noe grunn til at Grashoppers skal lage et wannabe Star wars spill ettersom Force Unleashed kommer til Wii så uansett.

Så SW elskende lyssverd diggende jedier kan svinge sverdet der og kose seg med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...