2cLoseUp Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei. Nå har jeg akkuratt bestilt nye deler til pcen min, og når jeg skal innstalere Windows XP, kommer jeg innpå innstalasjonen og får kopiert filene osv. Men når maskinen restarter og jeg ska begynne selve innstalasjonen, kommer det opp "Lesefeil på disken" trykk ctrl+alt+del osv for å restarte.. Har prøvd å formatere disken i en annen PC, og det fungerte fint. Men samme feilmelding kommer opp. Jeg har prøvd me RAID drivere, fra hovudkort cden. Men ingenting ser ut til å fungere. Trenger virkelig hjelp med dette. Har følgende utstyr: Intel Core 2 Duo E6750 @ 2,66 gz Kingston 2 gb minne ASUS P5LD2 SE Er det noen som har en forklaring, og kanskje en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Lostboy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Last med memtest86 og sjekk om det er noe galt med den nye ram'en. gå til harddiskprodusentens hjemmesider ,last ned diagoseverktøy og sjekk om det er noe feil på disken. Lenke til kommentar
2cLoseUp Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 jepp har skjekket det... skal prøve å legge inn vista i dag, ser om det fungerer Lenke til kommentar
2cLoseUp Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 ser ut som det kommer samme feilen, virker som om houvudkortet nekter disken å bli lest fra.. :/ kan det være det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå