Gå til innhold

Prisendring hos Telenor

Anbefalte innlegg

Har i dag Telenor Frihet, og ser plutselig på mine sider at de tar betalt for bruk av mobillsvar. Dette har skjedd plutselig.

Har hatt abonnementet siden oktober, og aldri betalt for dette tidligere. Jeg har heller ikke mottatt noe info om dette før de plutselig får regning for dette.

Spørsmålet mitt er derfor:

Har Telenor rett til plutselig å innføre dette?

Gjelder det kun FriHet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

17. Endringer i priser og vilkår

Telenor har rett til å foreta endringer i priser og i vilkår. Når endringer er av en viss betydning og til ugunst for kunden, skal Telenor varsle kunden på hensiktsmessig måte, og senest en måned før endringen trer i kraft. Varslingskravet etter denne bestemmelsen gjelder kun i forbrukerforhold. Kunden kan vederlagsfritt si opp avtalen med Telenor hvis endringen er til ugunst for kunden.

Prisendringer kan gjennomføres med kortere varsel hvis de skyldes økning i offentlige avgifter, endringer i valutakurs, skatter og avgifter eller andre lignende omstendigheter, som for eksempel endringer i prisene fra underleverandører, som påvirker Telenors sluttbrukerpriser og som ligger utenfor Telenors kontroll. I slike tilfeller kan kunden ikke vederlagsfritt tre ut av en eventuell bindingsavtale i avtaleperioden.

Lenke til kommentar

Legg gjerne ut hva de svarer, kan godt hende det har vært en glipp i ditt tilfelle, jeg ser på "Påløpte kostander" at jeg siden 10.11 til 04.12 har ringt mobilsvar for 6,25 kroner. Bruker rundt en tier i måneden på tjenesten, ikke mange som legger igjen beskjed hos meg.

Har blitt fakturert for dette på forrige faktura også, hadde ringt mobilsvar for ca 11 kroner. Tidligere hadde jeg djuice allstar og ble aldri fakturert for mobilsvar.

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...