Duron rocks Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har en gammel Panasonic TV uten Scart. Til denne tv`en skulle jeg gjerne brukt en DVD spiller. På TV`en har jeg vanlig antenneutgang og en coaxial inngang. Er signalene kompatible??? Kan man få kjøpt/lagd overgang?? Takk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Du har en BNC (Coax) video-inngang? Hadde en videospiller med BNC-videoplugger. Trengte bare en BNC-Phono overgang, og en Phono-SCART kabel for å kople den til TV. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 e ikke dette litt feilpostet? jeg har fått en ps1 til å funke på noe lignende, jeg tror det skal funke, men husker ikke hvordan jeg gjorde det... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hva står det på den andre tilkoblingen? Hvis det står "video in", så må det også finnes en "audio in". Da finnes det overganger til scart, men det er ikke noe alle radio/TV-sjapper lagerfører. En annen løsning som garantert funker, er å koble via en nyere video med scart, men dette gir dårligere bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå