Wallhaxxer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Denne media tentamen var det en oppgave man kunne jobbe i par ( ) og lage reklame eller info film om Q-melk. Vi lagde reklame film.. http://www.youtube.com/watch?v=mjAkEwoWCOo Si hva dere syntes! Og tipp hvilken karakter vi får om dere er keen:P Filmen skulle kun vare i 30 sekunder, derfor måtte vi kutte den en del! Men fikk den ned til 36 sek til slutt.. (den var på 1 min og 10 sek til å starte med^^) Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Sykt bra film..xD Tipper på 5 kanskje.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) God film men skjønte ikke handlingen helt.. greit nok at han velger "feil melk" først og så går bakover i tid og velger den andre melken men det er ha jeg skjønte.. 4+? Endret 6. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det så ut som han sperma på hu kona si ikke sant ? Men så valgte han den andre med skrukork, så slapp det å være så vrient å ha den opp! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 God film men skjønte ikke handlingen helt.. greit nok at han velger "feil melk" først og så går bakover i tid og velger den andre melken men det er ha jeg skjønte..4+? Smarting du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det tekniske var ikke akkurat å hoppe i taket for, men på media så er det som regel idèen som teller og den likte jeg. På min gamle skole hadde nok den der fått 4 eller 5, avhengig av hvilken lærer som bedømmet den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg ville nok fått en 4+ på den. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvis man ser bort fra det filmatiske(som Wh1te påpekte), ville den gått rett hjem på media-linja her, tror jeg. Synes ideen er god, ville nok endt i grenseland mellom 4 og 5 et sted. Lenke til kommentar
Wallhaxxer Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hvis man ser bort fra det filmatiske(som Wh1te påpekte), ville den gått rett hjem på media-linja her, tror jeg. Synes ideen er god, ville nok endt i grenseland mellom 4 og 5 et sted. grats, du hadde rett! Vi fikk 4/5 på den. Lærerne syntes vår var den morsomste. Men vi ble trukket ned pga andre hadde bedre teknisk sett:( Men men, er fornøyd jeg:P sku bare ønske vi tok oss litt bedre tid på filminga.. eneste jeg som var surt var at noen med helt crap resultat, fikk samme som oss:P Endret 11. desember 2007 av Wallhaxxer Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Heldig du. Vår oppgave var å lage en film alene, på en dag! Glad jeg ikke fikk den oppgaven Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var vel media VG1, håper jeg? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Filmen er fjernet grunnet brudd på noe greier. Legge opp på nytt? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Filmen skulle kun vare i 30 sekunder, derfor måtte vi kutte den en del! Men fikk den ned til 36 sek til slutt.. (den var på 1 min og 10 sek til å starte med^^) Ikke for å virke kjip, men en 36 sekunder lang 30-sekunder er IKKE BESTÅTT irl Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Filmen er fjernet grunnet brudd på noe greier. Legge opp på nytt? Støtter opp om den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå