Ja9boy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Har nå kjøpt powercolor radeon x1950 pro og 1 gb ekstra med ram og har 2*512 fra før så har nå 2gb. Problemet mitt er at mus og tastatur klikker i spill. Jeg har prøvd det med å sette prioteten til lav i oppgave behandlingen, men dette funker ikke i medal of honor airborne. Jeg slipper å gjøre noe som helst i cod4, som funker utmerket. Pcen funket utmerket før jeg satte in 1gb mer ram, og nytt skjermkort. Har ingen varme problemer siden har vannkjølingen som holder pcen rett over 30 grader i spill. Har tatt memtest, men skjønte ingen ting, så har lagt ut et bilde. Så har jeg problemer med rammen min ifølge memtest? Og hva kan jeg gjøre for at mus og tastatur skal funke spill. Endret 5. desember 2007 av Ja9boy Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) For det føste bruk Memtest86+ 1.70 Så setter du korrekt spenning og timing til minnet i bios. Boot kjør et par pass kun 0 feil er ok. Test 1 og 1 brikke prøv alle slot. Du kjøpet vel samme type minne? Endret 5. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har 3 minnebrikker der jeg hadde to gamle fra før som er på 512 mb, og så kjøpte jeg et på 1gb. Så nei ikke samme minne. Men har dette noe å si? Jeg får ikke til det med memtest, først kommer det opp at det leser av og så kommer det bilde jeg la ut. Og så kommer det ikke noe mer fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå