Berrebo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Burnout 3 var imponerende de første timene, men jeg gikk lei etter ikke så alt for lenge. Blei litt for mye "hold inn boost og prøv å unngå trafikk"-kjøring. Funka dårlig på nettet også, men det kom ikke som noen bombe. Skal teste demoen når den kommer ut, men har ikke store forhåpninger. Fint hvis det overrasker positivt. Enig. Burnout blir gørr kjedelig etter 5 minutter. Får håpe det blir bedre denne gangen siden det er tydeligvis mye mer åpent. Men jeg tviler. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Demo i morgen? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja ifølge ganske mangen sider! Må nok laste den ned hos PSstore, siden jeg ikke gidder å ha gold til 360 Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja ifølge ganske mangen sider!Må nok laste den ned hos PSstore, siden jeg ikke gidder å ha gold til 360 Kan man ikke laste ned innhold fra Xbox Live med silver da? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja ifølge ganske mangen sider!Må nok laste den ned hos PSstore, siden jeg ikke gidder å ha gold til 360 Kan man ikke laste ned innhold fra Xbox Live med silver da? Jo, men da må man vente et par dager før man får lov til å laste ned Gold-abonnenter er først i køen. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Det er mulig vi med XboxLive sølv kan laste ned denne i morgen, men samtidig som MS hadde høstoppdateringen sin nå nylig så ble det kjent at de med gull konto vil få laste ned noen demoer en uke før sølvmedlemmene. Det ble vel ikke sagt at alle demoer kommer senere til de med sølv, men vi vil nok se endel av det framover. Vi som har sølv får bare sjekke om demoen er tilgjengelig i morgen eller om majornelson sier noe om det. Selv syntes jeg det er greit at de som betaler for tjenesten får nyte litt godt av ekstra hastighet når de skal laste ned demoer, men demoer som blir tilgjengelig likt på både til Xbox og PS3 burde alle få laste ned likt. Endret 12. desember 2007 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Men hvilken tidsone ligger den telleren i? Den går jo etter tiden på PC-en, så mens jeg poster dette sier telleren 1t 30m og noen sekunder, mens i Japan er det jo nå nærmere morgen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Demo avaliable for download from the PlayStation® Network, PlayStation® Store and Xbox Live® Marketplace starting 8am PST Dec 13th. Hm, når blir det? ;D Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Demo avaliable for download from the PlayStation® Network, PlayStation® Store and Xbox Live® Marketplace starting 8am PST Dec 13th. Hm, når blir det? ;D PST - Pacific Standard Time, tidssone som brukes i bla. San Francisco. Ligger ni timer etter norsk tid, hvilket vil si at demoen slippes rundt 17:00 norsk tid. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Edit: Har nå sjekket selv og demoen er tilgjengelig på Xbox Live, men kun for de gull konto. Endret 13. desember 2007 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nice. Gledar meg til å teste demoen online. Blir og tøft å sette PS3 og 360 utgåva mot kvarandre. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 http://www.computerandvideogames.com/playe...cle&id=1329 4 minutter men gameplay video fra xbox 360 demoen. Hmmm... Burnouts skademodulering er den beste ever! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Burnout serien har alltid hatt god skademodellering - men det ser ut som nr 5 i rekka vil ta dette endo lengre. Gledar meg stort. Er det free-roaming i dette spelet? Noko ala NFSU, der ein roamar etter 'oppdrag'? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det e race me hvert gatelys Se det i denne videoen her: http://www.gametrailers.com/player/27650.html Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Demoen er for gold members og ingen demo hos PSN, latterligt dårlig gjort vil jeg si Det stod att begge skulle likksom komme idag, bullshit til nå!!!! Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva ræler du om? Var det bekrefta at den skulle komme på EUstore? Vi ligger 9 timer foran US så fortsatt god sjanse for at den kommer utover kvelden Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva ræler du om? Var det bekrefta at den skulle komme på EUstore? Vi ligger 9 timer foran US så fortsatt god sjanse for at den kommer utover kvelden Håper det stemmer, ellers så klikker jeg Må bare prøve Burnout siden jeg har likt nesten alle spillene dems Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Halv åtte, ingenting på verken US eller EU store... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Halv åtte, ingenting på verken US eller EU store... Det har jeg sagt veldigt lenge nu... begynner å bli skikkeligt irritert! Vent å se så kommer det en delay til neste uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå