Gå til innhold

Burnout Paradise demo om 1 uke


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Burnout 3 var imponerende de første timene, men jeg gikk lei etter ikke så alt for lenge. Blei litt for mye "hold inn boost og prøv å unngå trafikk"-kjøring. Funka dårlig på nettet også, men det kom ikke som noen bombe.

 

Skal teste demoen når den kommer ut, men har ikke store forhåpninger. Fint hvis det overrasker positivt.

 

Enig. Burnout blir gørr kjedelig etter 5 minutter. Får håpe det blir bedre denne gangen siden det er tydeligvis mye mer åpent. Men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig vi med XboxLive sølv kan laste ned denne i morgen, men samtidig som MS hadde høstoppdateringen sin nå nylig så ble det kjent at de med gull konto vil få laste ned noen demoer en uke før sølvmedlemmene. Det ble vel ikke sagt at alle demoer kommer senere til de med sølv, men vi vil nok se endel av det framover.

 

Vi som har sølv får bare sjekke om demoen er tilgjengelig i morgen eller om majornelson sier noe om det.

 

Selv syntes jeg det er greit at de som betaler for tjenesten får nyte litt godt av ekstra hastighet når de skal laste ned demoer, men demoer som blir tilgjengelig likt på både til Xbox og PS3 burde alle få laste ned likt.

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar
Demo avaliable for download from the PlayStation® Network, PlayStation® Store and Xbox Live® Marketplace starting 8am PST Dec 13th.

 

Hm, når blir det? ;D

 

PST - Pacific Standard Time, tidssone som brukes i bla. San Francisco. Ligger ni timer etter norsk tid, hvilket vil si at demoen slippes rundt 17:00 norsk tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...