Gå til innhold

Burnout Paradise demo om 1 uke


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Neogaf, har ikke hørt intevjuet selv. eller lest. Så ett lass med salt her om dette viser seg å være usant.

 

 

Alex Ward told the editors at 1up the things the PS3 version was doing better. Shane could see the difference. Garnett said it was very subtle, John said he could see them clearly after Alex pointed them out. If i remember correctly :)

 

Kilde

 

Og det er ikke noe forskjell på sp og mp på Ps3, vet ikke hvordan det vil fungere på xbox 360. Men om du spiller SP og så ønsker du å spille MP så trykker du bare på D-PAD høyre 3 ganger så er du online å kjører sammen med andre. Genialt..

 

Noen Burnout bilder fra ps3 versjonen for å sette stemningen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Fra Neogaf, har ikke hørt intevjuet selv. eller lest. Så ett lass med salt her om dette viser seg å være usant.

 

 

Alex Ward told the editors at 1up the things the PS3 version was doing better. Shane could see the difference. Garnett said it was very subtle, John said he could see them clearly after Alex pointed them out. If i remember correctly :)

 

Kilde

 

Og det er ikke noe forskjell på sp og mp på Ps3, vet ikke hvordan det vil fungere på xbox 360. Men om du spiller SP og så ønsker du å spille MP så trykker du bare på D-PAD høyre 3 ganger så er du online å kjører sammen med andre. Genialt..

såvidt jeg husker er det fra EA gamers day for en stund tilbake. I den siste 1upYours snakker de om Burnout Paradise og de sier blant annet at 360 versjonen har blitt mye bedre siden sist de så den. Er visst bare små nyanser som skiller de to versjonene

Lenke til kommentar

Øhh.. zeox, om du leser dette igjen:

 

Alex Ward told the editors at 1up the things the PS3 version was doing better. Shane could see the difference. Garnett said it was very subtle, John said he could see them clearly after Alex pointed them out. If i remember correctly

 

Så sier han jo akkurat det du sier, very subtle. Altså små forskjeller, men han så forskjellene når utvikleren pekte dem ut. Altså akkurat slik noen mp har vært på ps3.

 

Hmm dette er skikkelig skademodulering. Fra Burnout Paradise.

 

Burnoutcrash.gif

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Her er listen over xbxo 360's achievements og Ps3's awards.

 

ACHIEVEMENTS AND AWARDS

 

Merk at det ikke er noe online awards på Ps3, dette er fordi det ikke er noe skille mellom online og offline på ps3. Altså så er SP awards også mp awards.

 

Og litt info om kamera bruken i spillet.

 

Oh yeah, one more thing I forgot to say: the camera is being used in three ways.

 

1) A Crash Face from the guy that drove into the wall because someone took him down.

2) A Smug Shot from the guy that's responsible for this.

3) A snapshot for your Driver's License, which is (if I remember correctly) an in-game profile page with detailed statistics.

 

Så sinnsykt kult ;)

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Øhh.. zeox, om du leser dette igjen:

 

Alex Ward told the editors at 1up the things the PS3 version was doing better. Shane could see the difference. Garnett said it was very subtle, John said he could see them clearly after Alex pointed them out. If i remember correctly

 

Så sier han jo akkurat det du sier, very subtle. Altså små forskjeller, men han så forskjellene når utvikleren pekte dem ut. Altså akkurat slik noen mp har vært på ps3.

poenget mitt var at det sitatet er gammelt, og det finnes oppdaterte meninger om det.

Lenke til kommentar
Og det er ikke noe forskjell på sp og mp på Ps3, vet ikke hvordan det vil fungere på xbox 360. Men om du spiller SP og så ønsker du å spille MP så trykker du bare på D-PAD høyre 3 ganger så er du online å kjører sammen med andre. Genialt..

Har du hørt at dette er kun for ps3? For det var rimelig genialt ja!

 

 

Har ikke tenkt så mye på dette spillet, men fikk faktisk øynene opp for det nå.. Det virker veldig interesant! Skal bli gøy med demo!

Lenke til kommentar

Burnout 3 var imponerende de første timene, men jeg gikk lei etter ikke så alt for lenge. Blei litt for mye "hold inn boost og prøv å unngå trafikk"-kjøring. Funka dårlig på nettet også, men det kom ikke som noen bombe.

 

Skal teste demoen når den kommer ut, men har ikke store forhåpninger. Fint hvis det overrasker positivt.

Lenke til kommentar

Bare 2 dager igjen, synd att Xbox live har satt sperre for demoen for silverfolkene som meg

Men heldigvis har jeg PS3 og så :p

 

Burnout 3 var imponerende de første timene, men jeg gikk lei etter ikke så alt for lenge. Blei litt for mye "hold inn boost og prøv å unngå trafikk"-kjøring. Funka dårlig på nettet også, men det kom ikke som noen bombe.

 

Skal teste demoen når den kommer ut, men har ikke store forhåpninger. Fint hvis det overrasker positivt.

 

Jeg elsket Burnout 3 og Revenge, dette er det beste spillene i bilsjangeren

Gleder meg til Burnout, solgte Forza 2, Test Drive, PGR4 for dette spillet!!!

 

Så en demo er ikke å forakte nei.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...