LuciferLynx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg klarer ikke sette fingern på HVA det er som gjør at jeg syns dette bildet ble spesielt og bra, men NOE er det.. Hva mener dere? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det "triste" blikket til hunden tror jeg? Fint bilde iværtfall. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 den gamle hunden og de gamle omgivelsene var stilig. liker bildet veldig godt, noe som er veldig uvanlig for meg når det gjelder dyrebilder. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 oooooh...ghostly!... Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 den gamle hunden og de gamle omgivelsene var stilig. liker bildet veldig godt, noe som er veldig uvanlig for meg når det gjelder dyrebilder. Bikkja er 3,5 år da. så hu er ikke SÅ gammel men ja.. er noe i blikket hennes som gjør at hun ser gammel ut der egentlig. Håper dette bildet tar seg ut i 30x40... jeg føler liksom at jeg bare vil se mer og mer av det! Større og større! Det fanger meg liksom... Aldro "opplevd" det sånn med andre av bildene mine... Lenke til kommentar
Obsternasig Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg synes det ser ut som hunden er litt nølende, noe som gir bildet litt ekstra mystikk. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Spennende bilde! Det jeg synes er merkelig er at fjeset til hunden har et tydelig område som er mye mer fargefullt, det får kanskje hodet til å ligne mer på et menneskefjes? Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Synes dette var et meget pent bilde. Tror lyset fra vinduet er med på å fremheve hunden i bildet og dermed gir en litt spennede framtoning av hunden. Hunden er litt "lurvete" i pelsen og det samme er treverket i bygningen. Dette spiller veldig bra sammen og bildet blir råflott synes jeg. Det er noe spessiel kontrast med det "levende" og det som er dødt. Tenker på farger hvor du har ganske sterke farger på hunden og bygningen er grå. Uten noe photoshop. Igjen et flott bilde. Liker dette bedre enn det "hund i fart" bildet ditt. Kim... Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Tusen takk for svar. Ja, er nok noe med lyssettingen som gjør det litt spennende.. Jeg var nok heldig her tror jeg Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tak og vegger slynger seg på en måte bakover og skaper et stilig rom. Fargene i treverket går igjen i hunden! Og selv om alt er i gråtoner, er ikke hunden kamuflert. Lenke til kommentar
enigmaorion Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Et friskt bilde, rett og slett. Fin lyssetting og setting generelt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Får du til å klone vekk den hvite dingsen i taket? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Får du til å klone vekk den hvite dingsen i taket? Kunne helt sikkert fjernet røykvarslern, men jeg gidder veldig sjelden å dille på bildene mine... Lenke til kommentar
recognice Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Første jeg la merke til som jeg synes gjorde bildet er at fargene i rommet går igjen i pelsen til hunden, som noen nevnte her, ellers var det et fengende blikk den hadde. Likte det veldig godt! hunden ser faktisk veldig gammel ut men det passer veldig godt sammen med treverket. props! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tror absolutt bildet nyter godt av å fjerne røykvarsleren eller hva det var.. det bidrar også til å fremheve det "gamle" uttrykket i bildet. Forslag (se bort ifra beskjæringen): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå