huron Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Heisann Modemet er koblet uten noen som helst form for router direkte til GET sitt nett med egen public ip adresse. Har nå fått den nye adapteren og jeg opplever tidvis at når folk ringer inn til meg og jeg skal ringe ut så skjer det ingenting. Når jeg ringer ut så får jeg summetone å det ringer men når de tar telefonen så blir det bare stille. Dette ordner seg med å ta inn og ut strømmen på adapteren. Jeg har også et problem når jeg skal ringe til mi mor som også har onecall. Da blir det bare opptatt og det samme gjelder hos de. Det funker fint å ringe fra mobilen. Jeg hadde også et lite problem der innkommende samtaler gjorde at telefonen ikke ringte. Men måtte bare endre sinuskurve på ringesingalet på adapteren til trapzionid eller no så dette er i orden. Noen som har hatt dette problemet? Jeg har sendt Onecall mail for et par dager siden men har ikke fått noe svar på dette enda. Åpningstidene på telefonen er jo teite og gav opp etter å ha venta i 10 minutter. Løst: Ringte Onecall. Kom igjennom på 4 min. så gikk det vel 1:30 time før de ringte opp og sa problemet skulle være løst i løpet av 2 timer. Fikk ikke sjekket når det ble løst egentlig men funka når jeg kom hjem. Ros til Onecall Kundeservice. Endret 10. desember 2007 av huron Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dette må du jo ta med One Call sitt kundesenter. Du har nok vært uheldig med når du ringte dem. Jeg har ringt dem 3-4 ganger på de 2 årene jeg har vært kunde der, og har aldri ventet mer enn 2 minutter på å få svar. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå