amilo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Når spill kommer ut på mange konsoller og pc, hvor er det som oftest man finner de beste spillene? :-? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det er det ingen fasitsvar på. Egentlig er det helt umulig å svare på det spørsmålet. Svært ofte er det forskjellige utviklere til de ulike versjonene, og det varierer hvilken plattform/konsoll som tilbyr den beste versjonen. Det beste er å lese omtaler av de ulike versjonene når de kommer. Lenke til kommentar
amilo Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg føler at de som liker pc gir best karakter for spillet til pc. Jeg synest vi gamere burde få litt mer å si.... Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Skjønte ikke helt hva du mente der. Det er jo nettopp gamere (i hvert fall de som jobber i Gamer.no) som tester spill, og gir dem karakterer. Hva annet skulle det vært? Lenke til kommentar
amilo Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Det jeg mente var at når foreksempel dere anmeleder et spill, så kunne vi velge en karakter til slutt. En liten karakter tabell som viser hva gamere mener om spillet som er anmeldt. Er det mulig ?? :-? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det kommer. Blir implementert i en produktdatabase vi jobber med, og vil også bli en funksjon i et fremtidig publiseringssystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå