Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei jeg trenger litt hjelp til og finne en kjøler som vil passe til hovedkortet jeg skal velge, alltså som står i emnetittelen. hadde tenkt meg Zalman CNPS9700LED men aner ikke om den passer. noen som vet om den passer/ikke? Lenke til kommentar
navlasop Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Passer nok til hovedkortet ja. Men om det passer i kabinettet ditt er en annen ting Ellers har jeg sett flere folk på evga sitt forum med sig som sier de kjører den kombinasjonen Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 ok, hvilken kobinasjon?=) zalman9700 alltså? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har bestilt denne vifta selv til mitt 680i hovedkort, håper den passer i kabinettet ja, hehe. (skulle egentlig ha Noctua NH-U12F, men den var ikke lagervare noe sted). Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 =) hvilket 680i hovedkort valgte du btw?=) Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 =) hvilket 680i hovedkort valgte du btw?=) XFX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå