Torstein Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Skriv hva du gleder deg til: Jeg gleder meg til mat og selvfølgelig: fyrverkeri! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 God mat og fyrverkeri :] Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Til det er over. Nyttårsaften er ikke noen spesiell dag her hjemme, annet en å se på fyrverkeri. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ringe inn det nye året med 3 i promille Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nyttårsafta er alltid bra.. Dagen starter med god mat, så er det å treffe venner å bli god å full før man skyter opp livsfarlig fyrverkeri! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 starter jo med at man står opp, gleder seg som en liten unge til fyrverkeriet, ber til mamma og pappa om å få skyte opp en rakett.. bare en plisss bare eeeen.. og når kl er 00:00 så er rakettene brukt opp XD Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Våres familie kjøper nesten ingen raketter, men jeg pleier å gå opp til en kompis som har alt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hva pokker er dette? Nettby? Blink? "Vi som gleder oss til Nyttårsaften!"? Please. Endret 5. desember 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg gleder meg ekstremt til årets høydepunkt. Å skyte opp fyrverkeri er noe jeg tenker mer og mer på ettersom 31. desember nærmer seg. Skulle faktisk ønske de døpte om juleferien til nyttårsferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå