Gå til innhold

Film nedlasting på Xbox 360

Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Endelig får også Europeere se film.

Leievideo fra spillkonsollen 11. desember.

720p

Tilbudet har lenge kun vært for 360-eiere i USA, men nå er det endelig klart for lansering også i Europa i neste uke. Man har 14-dager på å se en film, men når du har startet å se den må du se den innen det er gått 24 timer.

Man kan velge mellom film i 720p til 40 kroner, eller 25 kroner for dårligere kvalitet. Prisene er omregnet for pund. Det er derfor usikkert hvor mye det kommer til å koste her i landet.

27 filmer

Filmer som Zodiac, Harry Potter og Eyes Wide shut er noen av de 27 filmene som er klare på lanseringsdagen.

Hele listen over hvilke filmer som er tilgjengelig på lanseringsdagen kan du se HER

http://www.itavisen.no/sak/499209/Filmnedl...C3%A5_Xbox_360/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enda en knallsak av itavisen, der de faktisk ikke klarer å opplyse om at norge og skandinavia, ikke får denne tjenesten på en god stund.

folk blir jo bare usikre av å lese sånt piss, for det kommer jo nesten frem av saken at norge også er inkludert.

Lenke til kommentar

Det kommer skal du se, men det er bare så sinnsyke mange spesielle regler rundt dette er jeg sikkert på som lille Norge er skeptiske til. Men når de som holder på med dette kommer fram til en avtale med MS. Så får vi det og garantert. Tar bare litt lengre tid enn de andre landene..

Lenke til kommentar

Tror grunnen til at det tar tid og er vanskelig å få gjennom er at det er helt andre rettighetshavere i de forskjellige landene i Europa, kontrakter og lisenser må ordnes i alle landene.. i Norge er det vel SF som sitter på det meste av rettigheter .. også Studio Canal sitter på mange lisenser i europa tror jeg.. Tror jeg leste en plass tidligere at det var stor skepsis til online distribusjon i de europeiske selskapene, men nå ser det jo ut som om MS endelig har fått noen kontrakter på plass ihvertfall..

Så nå er det sikkert ikke lenge igjen til noe kommer på plass ihvertfall... Men jeg er redd at utvalget kommer til å bli kraftig begrenset i forhold til det amerikanske.. Ser ihvertfall ut som UK får mindre innhold enn jeg hadde ventet når de åpnet.. men men..

Lenke til kommentar
Hvorfor kan man ikke laste ned hvis man har en US-konto?

MS har blokket det, men du kan fint lage en US konto og laste ned alt unntatt filmer da seff :)

Jeg har en US konto:) Er litt kjipt at de har sperret det da:/ Er jo helt villt hvor mange serier/filmer de kan laste ned i usa:O

Er så kjipt at ikke vi får den muligheten enda. GRRR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...