tore- Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Jeg holdt på med PQmagic, og etter at den sto på 32% i en time viste jeg at den hadde låst jeg. Ved reboot går den inn i windows, alt er fint, men jeg merket noe: http://tore.mine.nu/personal/partisjoner.jpg I hjelp filene sier det: If your computer fails during a PartitionMagic operation, you may see a partition that displays as PqRP or PQFLEX in the partition list in the main screen. PartitionMagic flags a partition with a PqRP file system and a PQFLEX label, so you know that the partition has been modified. You should assume that a PqRP partition is not stable. Contact PowerQuest technical support for help in recovering data from a PqRP partition. Så jeg vet ikke, er det lurt å ta sjangsen på å partisjonere på G eller ikke, hva sier dere? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hvis partisjonen er tom ville jeg tatt sjansen. Har du liggende data der, som du ikke har råd til å miste så kontakter du heller supporten i mårra og får hjelp der. Hvis da ikke noe her har hatt samme problem og vet løsninga :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå