stresslessen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei Har en iPod (femte generasjon med video) hvor trenger et par bedre plugger enn de som følger med og det er jo som og leite i en jungel vis du ikke har peiling.. Trenger derfor noen anbefalinger. Fordeler: 1. Gjerne god bass, men samtidig viktig at det ikke går utover kvaliteten på resten a lyden. 2. Helst ikke mer enn 500-800kr. 3. Må ikke dempe alt for mye støy, dvs det må gå ann og ha en proppi øret samtidig som du kan føre en samtale. Samtidig som det må gå ann og dempe støy når du vil det. Men dette er ikke det viktigste. Hadde vert fint med litt hjelp. På forhånd takk. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du kan jo prøve å se i en av de andre 50 trådende der de spør det samme spørsmålet ? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Du kan jo prøve å se i en av de andre 50 trådende der de spør det samme spørsmålet ? Slitsomt og lete gjennom 50 tråder for å finne noen med tilnærmet de samme ønskene som meg.. Men skal gi det et forsøk.. Lenke til kommentar
Trondhe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=58182 Dette er Bose In-Ear Triport. Som alt annet, delte meninger. Men har tro på disse. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Du kan jo prøve å se i en av de andre 50 trådende der de spør det samme spørsmålet ? Slitsomt og lete gjennom 50 tråder for å finne noen med tilnærmet de samme ønskene som meg.. Men skal gi det et forsøk.. Når jeg sa 50, overdrev jeg om du ikke skjønte det. Har bare sett en hel haug med tråder om øreplugger her i det siste, og folk bare lager nye hele tida. Da kan du heller ikke regne med å få så mange svar, siden folk går lei av å poste det samme om og om igjen. Edit: Har de ikke selv, men de har forsåvidt bare fått knall omtale. Sennheiser CX300 Endret 5. desember 2007 av DHM Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Du kan jo prøve å se i en av de andre 50 trådende der de spør det samme spørsmålet ? Slitsomt og lete gjennom 50 tråder for å finne noen med tilnærmet de samme ønskene som meg.. Men skal gi det et forsøk.. Når jeg sa 50, overdrev jeg om du ikke skjønte det. Har bare sett en hel haug med tråder om øreplugger her i det siste, og folk bare lager nye hele tida. Da kan du heller ikke regne med å få så mange svar, siden folk går lei av å poste det samme om og om igjen. Edit: Har de ikke selv, men de har forsåvidt bare fått knall omtale. Sennheiser CX300 Tok ironien der ja.. Har prøvd og komme meg gjennom jungelen.. Og ja, Sennheiser CX300 ser ut som et bra alternativ. Er forsåvidt ferdig jeg, så vis en moderator vil stenge tråden så kunne det vert fint. Endret 26. februar 2009 av Kasbon Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Så moderator skal seltte tåden bare før du ikke har behov før den? Greit, hadde du laget en tråd og funnet ut av problemet og ingen hadde svart så skjønner jeg. Siden det ikke ligger info om å løse probleme/svar på tema. Men her er det folk som har tad tid og svare og så skal den stenges før du ikke har behov før tråden. La meg si det sånn, et forum fungerer ikke sånn! Hadde vært et jævela kjedelig forum uten noen poster siden alle har fåd svar på det man lurer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå