iCar Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fikk svar fra de gutta, dem hadde selvføgelig ikke motatt noe skjema fra mg:( Ba meg sende over alt info på nytt pr mail. For vel gjøre det ikveld når jeg kommer hjem.... Når svarte de deg? De har ikke svart meg enda Sendte dem mail ved 18-19 tiden igår. Og fikk svar tilbake idag ved 08:45 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk bekreftet på mail at det eneste de manglet fra meg var serienummer, så regner med det gjelder for de fleste som har sendt inn med strekkoden. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Siden de ikke hadde mottatt min skjema, så måtte jeg gi dem serie nr samt skrive hvilken 5 filmer jeg skulle ha. Fikk bekreftelse på på at filmene blir sendt tidlige neste uke. Hadde jeg visst om dette før hadde jeg nok etterspurt de filmene før, "takk til Mortis360" som gjorde gjorde meg oppmerksom. Bare jeg for de 5 filmene før HD-DVD formaten legges på is så er jeg fornøyd:) Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg har sendt de to mailer, og de har ikke svart på noen av dem. Sendte de for 2 dager siden Endret 15. februar 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
iCar Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har sendt de to mailer, og de har ikke svart på noen av dem. Sendte de for 2 dager siden Send mail igjen med en litt annen tone om at du siden desember har ventet på filmene, og trenger en eller annen form for bekreftelse. Jeg sendte dem 2 mail den andre med en annn tone og da plutselig fikk jeg svar. Nå gikk jo somsagt HD-DVD dø denne uken her, så håper ikke de driter i å sende filmene nå. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har fått mine filmer nå, dere må ha legitimasjon når dere henter ut når de kommer, da det er rekomandert. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Da fikk jeg mine filmer å idag:) Bestilte Troy, men fikk en helt annen film (corporase bride), muligens fordi de ikke hadde flere Troy igjen, men men klager ikke:) Slapp toll på dem å da det stod 1 € som verdi. Min var også sendt som rekommandert. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 jeg gir faen i filmene nå Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Ikke slik språkbruk her NegerUngenSharu; Hvorfor gir du blanke i filmene? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 jeg gir faen i filmene nå Tar de gjerne jeg Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ikke slik språkbruk her NegerUngenSharu; Hvorfor gir du blanke i filmene? ~ Mortis360 Tror han sliter med å få noe svar pr mail fra de folka. Uansett om HD-DVD nå er død, så burde de jo få sendt ut de filmene, hvis ikke han for dem, kan jo han prøve å kontakte butikken og prøve å få hevet kjøpt eller noe, da de 5 filmene er eller var en del av dealen. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Sorry for språkbruket, men ble sur fordi de aldri svarer og jeg har skrevet et brev til dem med "vennlig-tone" og det var det tredje brevet, men de akter ikke å svare. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ja, hva sier dere nå som HD-DVD er dødt? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Synd egentlig, for personlig likte jeg HD-Dvd best. Uansett fint å ha fått en avklaring. Jeg har nå kost meg med mitt HD-Dvd-drev i litt over et år, og angrer ikke et sekund på investeringen. Mens mange har sittet på gjerdet har jeg nytt HD-Dvd filmer i lang tid. Jeg har jo selvsagt også Blu-Ray fra min PS3, så sånn sett føler jeg ikke det store tapet. Det eneste som er dumt er en del av de filmene jeg har investert i på HD-Dvd. Matrix Triologien, Transformers, Chronicles of Riddick, Digital Video Essentials, Fast and Furios-filmene og noen flere. Mest sannsynlig selger jeg dem, men ikke før i hvertfall Matrix kommer på Blu-Ray. Det er også fint at vi fikk en avklaring på krigen. Til min store glede har nå min lokale videoutleier en halv vegg med Blu-Rayfilmer til 40,- døgnet i leie, og det utvalget var ikke på plass før krigen var avgjort. Jeg lurer jo litt på i framtiden om kanskje noen av disse HD-Dvdfilmene blir samlermatriale og stiger i pris. Ellers blir det nok dumpingmarked for spesielt interesserte. Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe en eneste HD-Dvd film nå som all min satsning går til Blu-Ray. Men som jeg skrev innledningsvis, så likte jeg HD-Dvd best av de to formatene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Da sendte jeg en mail til. Har ikke fått svar på forrige mail, men mener at den ble sendt til en annen mer "standard" purre-adresse. Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er det noe butikk som har begynt å dumpe prisene på HD-DVD filmer nå som slaget er tapt? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 www.dvdcrave.com Flere tips til sider med billige HD-DVD-er? Hvor mye ender du opp med i frakt på platene fra Dvdcrave.com, og sender de dem samlet, eller en og en? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Rundt 60kr pr 4 filmar... Trur også zailor har tilbod... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå