Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rød Eller Brun Julebrus?

Eplekaka88

Kva farge skal julebrusen ha?  

543 stemmer

1. 1. Rød eller brun?

• Rød
      305
    • Brun
      216
    • Drikker ikke julebrus
      22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Julebrusen er brun, rødbrusen er rød... Simple math...

Hehe, det er ikke så enkelt nei. Jeg har smakt vanlig rødbrus/eventyrbrus, og jeg synes ikke smaken er den samme. :)

Som jeg har sagt før, det har litt med hvor man kommer fra, og tradisjoner, men det er ikke noe fasit svar på hvilken farge Julebrusen skal være, bare hva man selv foretrekker. Forstått? :)

Endret av Scrim
Lenke til kommentar

jula er rød , ikke brun!

rødbrus er hele året...

Hehe, det er ikke så enkelt nei. Jeg har smakt vanlig rødbrus/eventyrbrus, og jeg synes ikke smaken er den samme. :)

Som jeg har sagt før, det har litt med hvor man kommer fra, og tradisjoner, men det er ikke noe fasit svar på hvilken farge Julebrusen skal være, bare hva man selv foretrekker. Forstått? :)

Enig med det du sier på slutten her, men fakta faen er at den brune smaker godt, og de røde smaker noe utvatnet sukkerskvip :p

Lenke til kommentar
Beste brusen i jula er Coca-Cola :p

Pfft, Jul --> Julebrus

Enten det nå er den horrible brune sukkerbomba til Hamar&Lillehammer eller E-stoff-eksplosjonene med rød farge så er det udrikkelig. Reklametrikset med å kalle det julebrus og dermed spille på de sentimentale strengene til folk funker visst - de hadde vel aldri fått solgt skvipet om de ikke klarte å knytte det opp mot denne kjære høytiden :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Julebrus er mer eller mindre det eneste jeg drikker av brus i løpet av et år. Den skal være rød, drikkes rett fra glassflasken og være laget av Hansa. Årelang vane. Sannsynligheten for at jeg bytter er omtrent like stor som at Kongeriket Norge bytter ut Kongen med Lars Sponheim som rablende gal diktator.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...