Chaz0r Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har hørt at det går ann å skru av Aero for å gjøre dataen raskere, problemet er at jeg ikke finner utav hvor jeg kan skru det av.. Fant ikke så mye utav det etter noen søk på gugel. Hjelp anyone? Lenke til kommentar
Fatboy202 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Gå til "kontrollpanel"- "system og vedlikehold"- "Ytelsesinformasjon og verktøy" og deretter på Juster visuelle effekter. Der kan du fjerne de visuelle effektene du ikke vil benytte, inkludert Aero . Jeg har på "tilpass for best ytelse", ser ikke så veldig lekkert ut, men alt har i alle fall blitt mye mer stabilt. Endret 5. desember 2007 av Fatboy202 Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Finner ikke noe om Aero der.. Lenke til kommentar
Fatboy202 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hvis du øverst i den boksen som kommer opp huker av for "tillpass for best ytelse", fjerner du alt som har med Aero og gjøre... Hvis du så huker av for "bruk visuelle stiler på vinduer og mapper" får du tilbakle vista utsseendet, men uten aero.. Finnes sikkert en enklere måte å fikse det på,men ikke som jeg vet om, var det jeg gjorde..og skal si du merker det på ytelsen. Endret 5. desember 2007 av Fatboy202 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå