fjellmannen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei! Eg er i ferd med å setje saman min eigen datamaskin. Eg ynskjer i hovudsak at denne skal vere stille, i stand til å takle til dels veldig store dokument, gje relativt god lydkvalitet, vere rask i oppstart og til vanleg bruk og dessutan kunne fungere godt til spel. Eg har valt meg følgjande komponentar: Hovudkort: -ASUS P5E Q38 Prosessor: -Intel Core 2 Quad Q6600 (2,4 GHz) Platelager: -Raptor (150 GB; til OS og programvare) -Samsung SpinPoint T166 (250 GB; til musikk, dokument, video m.v.) Skjermkort: -To Radeon HD 3870 i CrossFire (2 x 512 MB) Minne: -Fire Ocz-brikker 800 MHz Platinium (4 x 2 GB) Optisk drev: -Samsung SH-S203B Kjøling/straum: -To MIST-kabinettvifter 120 mm -Zalman-prosessorvifte CNPS9500LED -MIST 600W-straumforsyning (tredje generasjon) -IC Diamond 7-kjølepasta Lyd: -eksternt Creative SoundBlaster xmod-lydkort -JBL Spyro-høgtalarar Skjerm: Belinea TFT 24" (hjå Pixmania.com) Kabinett: ZEN hvit (hjå Pixmania.com) Mus: Apple Mighty Mouse (blåtann) Tastatur: Apple Keyboard (blåtann) Nettverk: -Transcend nettverkskort 54 Mbps USB (hjå Multicom.no) -Transcend blåtann USB (hjå Multicom.no) Eg lurer så på om dette er eit godt val ... Er det nokon som har råd eller vink til meg? Eg set pris på alle innspel all den tid eg er heilt fersk når det gjeld databygging ... Serleg lurer eg på fylgjande: -Er skjermen av høg kvalitet? -Treng eg ekstra leidningar for å få kopla til to USB-kontaktar og éin lydkontakt i front av kabinettet, eller følgjer dette med kabinettet? Kvar kan eg ev. kjøpe slike leidningar? -Treng eg eiga vifte til harddisken/platelageret? Bør og kan eg plassere fleire vifter i kabinettet? (Det heiter seg at det berre er plass til to vifter.) -Treng eg ekstrautstyr for å få CrossFire til å fungere? Eg vil helst kople med HDMI til skjerm i.o.m. at eg trur dette vil gje betre biletkvalitet ... -Vil det svare seg å installere SAS-kontroller og SAS-harddisk dersom eg ønskjer raskare oppstart av OS og program? Dette vil koste omtrent 3000 kroner (1000 kr for kontrolleren og 2000 for platelageret) - er fartsauken verdt prosen? Dessutan: Er SAS-diskar meir pålitelege? Bråkar dei meir? -Er det nokon av dei komponentane eg alt har på lista mi, som bråkar mykje? -Er éin eller fleire delar av systemet over- eller underdimensjonert samanlikna med resten av komponentane? -Er det mogleg å spare pengar ved å nedgradere nokon komponentar utan at det går merkbart utover ytinga til datamaskinen? -Er det noko eg absolutt bør vite når eg skal byggje datamaskin for første gong? På førehand: Tusen takk for alle svar! Mvh. Fjellmannen Lenke til kommentar
fjellmannen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Forresten: Eg har planar om å bruke denne datamaskinen i fleire år. Er det nokon av komponentane som er av ein kvalitet som gjer at dette kan verte vanskeleggjort? Dessutan: Overklokking er vel ikkje lurt dersom eg satsar på å ha maskinen i mange år? Og: Speler det stor rolle om eg har minne av type 800 MHz i staden for 1066 eller 1200 MHz? Finst det ev. 2 GB-brikker av minne med denne bussfarten? Treng eg ide-kablar, eller fylgjer dette med? Endret 5. desember 2007 av fjellmannen Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Kjenner nå dessverre ikke radeon, men å huske å kjøpe skjermkort med støtte for dx10. Hos nvidia er det vell 8000 klassen og oppover som støtter dette Endret 5. desember 2007 av Diskutereren Lenke til kommentar
fjellmannen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Kjenner nå dessverre ikke radeon, men å huske å kjøpe skjermkort med støtte for dx10.Hos nvidia er det vell 8000 klassen og oppover som støtter dette Takk for svar! Er det fleire som har råd/vink? Eg planlegg å bestille datamaskinen i kveld, så det vil vere veldig til hjelp om nokon kan kome med tips ... Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 kanskje,, du kunne ha kjøpt et hovedkort med støtte for sli/Crossfire? vet ikke om dette er nødvendig men er jog reit å ha det.. Lenke til kommentar
Trøtt Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 SAS disker bråker så mye mer at jeg ikke ville hatt det som arbeidsstasjon. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Oppsettet ditt ser helt OK ut det. Skal du spare noen kroner så er det overkill å ha 8 GB ram - du klarer deg lenge med 4 GB. Og skal du spare noen kroner til så er vel 24" skjerm kanskje i meste laget også. En 22" holder jo som regel mer enn nok.....:-). SAS- disker er unødvendig - Raptoren din er mer enn bra nok. Personlig hadde jeg vel ikke valgt bluetooth til mus og tastatur, ihvertfall ikke hvis man skal game seriøst, men det får bli opp til deg selv å vurdere. Det eneste jeg kan se mangler er et OS - for det har du vel tenkt å ha hvis du skal få liv i kassa di....:-) Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 IDE kabel følger med hovedkortet. Hvis du ønsker støysvak løsning (egen erfaring); Kjøp skjermkort med passiv kjøling Kjøp en stor disk fremfor flere små ( du bør vurdere en 500/750 Gb i stedet for 250 Gb) Velg et romslig kabinett med støydempning f.eks Lian Li... Unngå masse vifter. Velg en Corsair strømforsyning, bedre komponenter og mer stillegående enn MIST. Det holder med 4Gb RAM, 8 gir unødig mye varme og utnyttes ikke hvis du ikke kjører 64 bits OS Monter Raptor disken i gummioppheng Andre tips; USB trådløst nettverk er ofte ustabilt og tregt, velg fast nettverk eller intern enhet Bruk USB mus (f.eks MX518) og tastatur Legg penger i god skjerm 2x20" gir mer pixler for pengene enn 24" Lenke til kommentar
fjellmannen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) IDE kabel følger med hovedkortet. Hvis du ønsker støysvak løsning (egen erfaring); Kjøp skjermkort med passiv kjøling Kjøp en stor disk fremfor flere små ( du bør vurdere en 500/750 Gb i stedet for 250 Gb) Velg et romslig kabinett med støydempning f.eks Lian Li... Unngå masse vifter. Velg en Corsair strømforsyning, bedre komponenter og mer stillegående enn MIST. Det holder med 4Gb RAM, 8 gir unødig mye varme og utnyttes ikke hvis du ikke kjører 64 bits OS Monter Raptor disken i gummioppheng Andre tips; USB trådløst nettverk er ofte ustabilt og tregt, velg fast nettverk eller intern enhet Bruk USB mus (f.eks MX518) og tastatur Legg penger i god skjerm 2x20" gir mer pixler for pengene enn 24" Mange takk for gode råd og vink! No fekk eg noko å tenkje på, så eg trur eg må utsetje kjøpet til i morgon. Har nokon fleire tips? Takk igjen. Endret 5. desember 2007 av fjellmannen Lenke til kommentar
fjellmannen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Er det nokon som har fleire råd til meg? Eg set stor pris på alle innspel! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 De rådene du har fått hittil er jo egentlig adekvate for å fikse bestillingen din....:-) Lenke til kommentar
fjellmannen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hei! Eg takkar for alle innspel, men ønskjer gjerne å få endå fleire råd eller vink ... Eg håper nokon vil ta seg tid til å svare ein såpass uerfaren databyggar som meg ... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Bytt CPU kjøler. Feks. http://www.hardware.no/tester/kjoling/noct...og_nh-u12/24790 Det følger med vifte på denne nå. http://www.hardware.no/tester/kjoling/aatt...kjolere/34980/4 Denne er litt bedre,men her må du kjøpe vifte i tillegg. Endret 8. desember 2007 av taz Lenke til kommentar
fjellmannen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Bytt CPU kjøler.Feks. http://www.hardware.no/tester/kjoling/noct...og_nh-u12/24790 Det følger med vifte på denne nå. http://www.hardware.no/tester/kjoling/aatt...kjolere/34980/4 Denne er litt bedre,men her må du kjøpe vifte i tillegg. Følgjer det ikkje med eit slikt kjøleelement til Zalman-vifta mi (CNPS9500LED)? Lenke til kommentar
fjellmannen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Vil det forresten vere klokt å bytte OCZ-brikkene med nokon frå GeIL? ... og treng eg eigne kjøleelement til RAM-brikkene? Lenke til kommentar
fjellmannen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Nei på begge. Takk for svar! Altså, har eg forstått deg rett om eg oppfattar det slik at du skriv at: 1. Eg treng ekstra kjøleelement til prosessoren 2. GeIL-RAM er mykje dårlegare enn OCZ-RAM 3. Eg treng ikkje kjøling til RAM-brikkene ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) 1. Ikke ektra men di jeg nevner kjøler bedre og bråker mindre enn CNPS9500LED 2.Vet ikke 3 Nei Alternativ til di 2 MIST-kabinettvifter 120 mm https://prisguiden.no/product.php?productId=48325 Endret 9. desember 2007 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå