grid Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Under adresselinjen i explorer har det plutselig kommet opp en linje som heter hotbar. den kommer også opp i andre programmer som jeg starter. Etter hotbar kom opp har maskinen begynt å låse seg.Jeg har ikke instalert den. Hvordan får jeg den fjernet? Win 2000 og IE 5.50 Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 hehehehhee.. prøv www.download.com og adaware det vil kanskje fjerne det! eller så bruk google.. høres dumt ut, men slike ting finnes det guider på hvordan man fjerner... og da bør man bruke de.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 legg til/fjern programmer i kontroll panel. Trykk på fjern bak hotbar. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Virker som noe skikkelig møkk denne hotbar'en!! Fant en faq på hvordan man skulle fjerne den...........når man trykket linken så kom man inn til en side der man kunne installere den :-? Knappen videre ville starte ett gotoinstall script!! Ikke bra! Lenke til kommentar
grid Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Takk for svar. Dette var enkelt, hehe. :oops: legg til/fjern programmer i kontroll panel. Trykk på fjern bak hotbar. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hadde faktisk en mistanke om dette, men tenkte at det ville vært en fornærmelse å foreslå det Fint at du fikk det bort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå