Gå til innhold

BK: Macro - 1:35 plastmodeller

1ndy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei!

kjøpte for litt siden canons 24-70 2,8L, men siden det er mørkt ute når jeg har fri, ble den første testen litt innendørs macrofotografering av en tidligere hobby, med en smak av utendørs ruskevær. Ris og ros mottas med takk!

Generelt er jeg ikke fan av så mange bilder i en serie på bildekritikken, men akkurat denne funket bra. Kikket på noen av bildene enkeltvis, men synes faktisk de funket bedre som "tegneserie", med flere små bilder. Da var de ganske så underholdende...
Lenke til kommentar

Hei!

Synes bildene var skikkelig tøffe :) morsomt å se. Ikke noe jeg hadde blåst opp i 70*50 og hengt på veggen, men morsomt!

edit: Fikk veldig lyst til å spille Company Of Heroes når jeg så dem... måtte titte en gang til og fikk enda mer lyst.... Der røyk kvelden, og dama blir nok sur.

Endret av kiskogl
Lenke til kommentar

Jeg likte regnet på det første bildet, men ikke på de andre, rart med det.

Dette er som nevnt ikke noe man blåser opp og rammer inn på veggen, men vel så bra som en del slike bilder jeg har sett i magasiner, da andres, siden jeg ikke spiller eller driver med slike figurer lenger, men det er gøy, det skal være sagt.

Men jeg vet ikke, det kunne vært interessant å se resultatene om du blender ned litt og prøver med mye dybdeskarphet, det blir på en måte litt annerledes bilder.

Ellers vet jeg ikke helt om avstandsmåler ville være plassert så utsatt på et nærforsvarsvåpen som en 88, fort gjort å knipse vekk med en sniper da. ;)

Nærforsvar, altså at man ser hva man skyter på. :)

Kule bilder!

Lenke til kommentar

Artige bilder :) Fin komposisjon av både soldater og skytts. Dog stussa jeg litt på været i bildene. Det ser ut som en skikkelig gjørmete og dårlig dag for tyske soldater og utstyr, men allikevel ser det ut som de nettopp har kommet ut av en innendørs parade og ammunisjonen rett fra fabrikken uten så mye som en søleflekk på seg. Tipset mitt er å "skittne til" modellene for å virkelig få stemning. Tynn ut litt svart og mal det på modellene for å få litt mer konturer i både uniformene og utstyret. Kanskje litt brunt også på støvlene for å få litt "skitt"-effekt. Fra en plastmodellbygger til en annen;)

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger! Jeg skjønte nesten at regnet ville få pepper, men jeg valgte likevel å legge ut de med regn. Hovedsaklig fordi det passet best med de relativt dunkle/grå-svarte kulissene jeg hadde til rådighet, samt at kanonen er dekt med et lag semigloss lakk for å simulere fukt.

Kopp: Du har helt rett i at uniformene er for rene. Angrer på at jeg ikke tok en runde med Tamyia mud-sticken, som jeg faktisk ikke kom på før nå at jeg har liggende.

Igjen, takk for at dere tok dere tid til å kommentere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...