EC Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Enkelte produkter har en sterk "må ha det"-faktor. FP-01 fra Aerocool later definitivt til å falle i den kategorien. Les mer Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hva i pokker vil det si "55-in-1"? At leseren støtter 55 forskjellige typer minnekort? Finnes de så mange? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 NJa, de regner vel compact flash type 1 og 2 som to forskjellige, o.s.v.. det er lett å komme til fantasitall på antallet minnekort som støttes da Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 55-1.. Minnekorttyper: tjaa.. Minnekortformater: NEI Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Er det kommet noen lignende saker, hvor man ikke trenger egne temp sensorer, men som vider-poster informasjonen ifra bios? Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Her snakker vi julegave til meg selv. *snubler innom diverse nettbutikker* Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 55-i-1 minnekortleser var isåfall det mest imponerende ja Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Burde nesten vert nevnt at det er mulig å seriekoble to vifter på en kanal når de takler 18v. Men så klart er 3 kanaler for lite til en peron som skal ha brukbar kjøling. Blir jo for mye med to vifter, CPU og GPU. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 55-i-1 minnekortleser var isåfall det mest imponerende ja Ja, men det er nesten litt sansynlig, for det finnes jo sikkert 10 typer av hvert minnekort... Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg forholder meg bare til produsentens informasjon; Jeg gadd ikke sortere 55 minnekort-typer i deres respektive slot-type. CF-I og CF-II regnes som to forskjellige typer i den lista. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Klarer denne styre i fra 0-12v på vifta? Har funnet mange kule viftestyringer, men problemet er at alle styrer i fra 7-12v og er bare noen få som klarer og styre i fra 0-12v. Har den sunbeam saken med de skarpe blåe lysa siden den klarer fra 0-12v men det klarer aldri de litt kulere viftestyringene:( Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Det er ikke snakk om 0-12 volt. Så langt har jeg til gode å teste en rheobus-type viftekontroller som gjør det. Og jeg mener fortsatt at Sunbeam sin rheobus er noe av det beste som er laget i den kategorien. Om man da ikke er gadget-junkie, da. Her er forresten lista over minnekort-typer som støttes: CF SLOT : CF-Type I, CF-Type II, CF-Ultra II, HS CF , Micro Drive, CF-Pro, CF-Pro II, CF-Extreme, CF-Extreme III, CF-PSP II, CF-Super, CF-Ultra X MS Slot : MS, MS-Magic Gate, MS-PRO Magic Gate, HS-MS-PRO Magic Gate, MS-DUO, MS-DUO Magic Gate, MS-PRO Duo, HS-MS-PRO Duo, MS-PRO Duo-PSP, MS-PRO Duo-Gaming SD Slot: SD, SDC, SD-Pro, SD-Pleomax, SD-Pro C, SD-Ultra, SD-Ultra II, SD-Ultra II Plus, SD-Extreme III, SD-Ultra X, SD-Turbo, SD-Super, SD-Max, Mini SD, Mini SD-Pro, Mini SD-Pleomax.MMC, MMC-Pleomax, MMC Pro, HS-MMC, MMC Plus, MMC-Plus Turbo, RS MMC, RS MMC-Pleomax, RS MMC-Speed,RS MMC-Max, MMC Mobile, MMC Mobile-ProC, MMC Mobile-Pocketnet, Micro SD SM Slot : XD READY, XD (M), XD ( H), Smart Media Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bilradioen til undertegnede er slik at fronten må slås ned når man skal skifte CD, og den fungerer fortsatt helt utmerket. Litt spent på hvor gammel den er... Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Aner ikke. Tipper et sted mellom 5 og 8 år. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Svært intressant hvor mange korttyper denne kan lese?Bare jeg som synes det er rart at vi forsatt må bruke medfølgende sensorer på slike målere?Jeg ser ikke noe problem at det følger med og kan monteres, men det er jo de eneste alternativet. Er det virkelig så vanskelig å lage noe man kobler rett til hovedkortet eller noe usb greier, som kan gjengi bios post? Mange år siden jeg antok at slik var rett rundt svingen. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Det har vi jo i og for seg hatt temmelig lenge nå - alt du trenger er motherboard monitor. Skal du ha informasjonen på fronten av PC-en, trenger du i tillegg et LCD eller VFD -display som kan hente informasjon fra MBM. Sånn rent bortsett fra det, kan du jo alltids ha temperaturinformasjon på skjemen (MBM kan vise temperaturer ved siden av klokka på start-linja). Sensorene som følger med FP-01 kan dessuten plasseres på områder som man vil følge med på - f.eks. kabinett-temperatur, harddisk(er), vanntemperatur osv. Men jeg ser selvfølgelig poenget ditt! Ulempen er at vi - så vidt jeg kjenner til - ikke har noen standard der du kan hente ut informasjonen rett fra hovedkortet. USB-løsninger finnes; Som jeg nevnte over, kan man få tak i LCD-displayer som viser nettopp slik informasjon. Og de benytter USB. Jeg hadde i sin tid liggende noe fra L.I.S. Lenke til kommentar
korp Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Klarer denne styre i fra 0-12v på vifta?Har funnet mange kule viftestyringer, men problemet er at alle styrer i fra 7-12v og er bare noen få som klarer og styre i fra 0-12v. Har den sunbeam saken med de skarpe blåe lysa siden den klarer fra 0-12v men det klarer aldri de litt kulere viftestyringene:( Hva med denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=D...amp;mcat=15s230 Lenke til kommentar
stormx Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Her er forresten lista over minnekort-typer som støttes:CF SLOT : CF-Type I, CF-Type II, CF-Ultra II, HS CF , Micro Drive, CF-Pro, CF-Pro II, CF-Extreme, CF-Extreme III, ++++++ Det var jo enda verre enn jeg trodde! MS-PRO Duo-PSP, SD-Turbo, SD-Super, SD-Max, MMC Mobile-ProC, MMC Mobile-Pocketnet, Mini SD-Pleomax.MMC, MMC-Pleomax, CF-Extreme, CF-Extreme III, CF-PSP II, CF-Super, CF-Ultra X osv. Finner de bare på nye navn i farta, eller er det bare meg som er uoppdatert? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Klarer denne styre i fra 0-12v på vifta?Har funnet mange kule viftestyringer, men problemet er at alle styrer i fra 7-12v og er bare noen få som klarer og styre i fra 0-12v. Har den sunbeam saken med de skarpe blåe lysa siden den klarer fra 0-12v men det klarer aldri de litt kulere viftestyringene:( Hva med denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=D...amp;mcat=15s230 Hmm den var ikke ille nei, virka jo veldig smart den Bare det at enkelte vifter ikke starter før, gitt temp er jo genialt:D Bare synd den er så stygg og hvit... Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Synd testens hovedfokus var skjermens betrakningsvinkel og ikke hvordan viftestyringen faktisk fungerte. Litt seint å komme nå å klage, men det er nå først idag jeg har behos for en slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå