RastaXP Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei. Nå har det seg altså så at jeg har mistet min vekt "cartridge" til G5'en. Har heldigvis vektene, men er det noen mulighet å få tak i cartridgen uten å kjøpe ei ny mus? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det går da vel fint å spille uten? Me du kan jo alltids sende en epost til komplett eller noe så skaffer de deg kanskje det. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Joda, kan jo altids høre. Kjøpte den på Datakjeden for godt over 1 år siden. Kan jo hende de er servicevenlige. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 kjøp min? bruker ikke vekter, desto lettere musen er desto bedre er det å spille med. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 bor i trondheim, ta min. du kan få med hele den oransje husingen som jeg har skrudd av og vektene. Lenke til kommentar
khaakon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvis du trenger en gratis sånn en i Oslo, så bare send meg en PM. Tok ut min på dag èn og har aldri hatt bruk for den. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Takk for tilbudet, men fant den igjen i dag. Takk og lov! Den hadde sklid ut av musa når jeg skulle ta med meg laptoppen til skolen i morgenrushet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå