vikingkylling Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har brukt den bærbare ganske lenge til skriving, og vi har vært gjennom veldig mye sammen. Problemet er at selve dekslet på knappene (den lille, sorte "boksen" over hver bokstav man trykker på) har begynt å løsne, og på noen knapper har de ramlet helt av. Jeg har limt et plastskjold fra en Warhammer miniatyr der 3-tallet var, og vurderer å gjøre noe lignende med T tasten da den også er borte. Men hva er egentlig den beste måten å reparere tastaturet på? Tastene fungerer helt fint, så det ville jo vært synd å måtte kjøpe helt ny maskin bare fordi noen taster ikke sitter fast slik de skal. Kan man eventuelt kjøpe nye taster? Jeg prøvde å sette på de gamle igjen, men plasten under er borte. Det gjør at det ikke blir noe fjæring i tastene, og da er det jo lite vits. Takk for tips. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bør ihvertfall være teoretisk mulig å bytte kun tastaturet på laptoppen istedenfor å kjøpe ny maskin. Sjekk der du kjøpte maskinen f.eks. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er enkelt å bytte tatatur på de fleste bærbare samt det ikke er dyrt å kjøpe, kontakt de som har suport for maskinen så hjelper de deg. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hadde vært nyttig å vite hva slags maskin det er snakk om på Thinkpad og Mac koster nytt tastatur bortimot tusenlappen om jeg ikke husker feil, mens jeg slipper unna med 200 for min tilårskomne CL-56... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Det er en gammel HP Pavillion på 1,5GHz og 384MB RAM. Ikke store saken, men den gjør nå nytten likevel. Takk, skal sjekke og se hva jeg finner ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå